Stel ik heb coupons opgestuurd voor november en nu rij ik nog B maar tegen die tijd kan ik mischien L starten, hoe zit het dan met de ingestuurde coupons kan je dit aanlaten passen zodat je dan in het L kan starten of kan of mag dit niet?
Jahoor, gewoon eventjes bellen en zeggen dat je geen B meer mag starten en dan kunnen ze niet anders
wat kunnen ze niet anders?
in een eerder topic kwam ik dit ook al tegen. (alsof het wedstrijdsecretariaat je niet wil overplaatsen als er geen ruimte is)
Wat je kan doen is het wedstrijdsecretiaat bellen om te vragen of je een klasse hoger kan starten. Als er ruimte is zal het geen probleem zijn, maar indien er geen ruimte meer is kan het zo zijn dat je niet kan starten. Gewoon zo snel mogelijk bellen, dan heb je de meeste kans. Het wedstrijdsecretariaat is niet verplicht je in een andere klasse in te schijven. Vol is vol!
Dit is dus precies de reden waarom ik niet toesta dat er eerder ingeschreven wordt dan dat de laatste wedstrijd gereden is! Wij hebben elke maand wedstrijden en mensen proberen zich al op te geven voor oktober????
A. Iemand weet nu niet in welke klasse, laten ze t maar open??? Net of je t dan kan raden B Tegen de tijd dat ze moeten starten zijn ze al vergeten waar ze hadden moeten starten, dus komen ze niet opdagen. C Mensen die op tijd zijn (lees achterlijk vroeg) zijn altijd van de partij, misschien leuk als iemand anders ook een keer de kans krijgt te starten.
Kortom, genoeg redenen om het systeem zo te doen zoals ik het doe. Nu is onze eerstvolgende wedstrijd 27/28 augustus, inschrijven voor de wedstrijd van september kan dus pas vanaf 27 augustus......
En iemand die bij mij op hoge poten komt eisen dat ie in een volgende klasse moet starten heeft pech, je kunt t vragen en als er plek is in die categorie heb je mazzel anders niet!
In de praktijk werkt het zo niet,want tussen de 2 wedstrijden in zitten 3 weken en in die tijd kun je ook promoveren!Ik ben het wel met je eens dat je geen recht heb op een startplaats als je later je inschrijving wil veranderen, maar ik heb alleen maar goede ervaringen op dit gebied!(Haren van L1 naarL2)
Dat weet ik ook wel, maar de kans is kleiner dan als je je drie maanden van te voren opgeeft! Als er plek is schuif ik die persoon ook zo door hoor, maar anders gaat t helaas niet.....
Oke het zou dus eventueel geen probleem zijn, nou daar ben ik blij om. Ik stuur mijn coupons meestal 1.5 mnd van te voren naar een wedstrijd toe, maar in november had ik ingeschreven voor een wedstrijd omdat deze nu al aardig vol begon te raken zodoende dat ik het dus vraag.