Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suepergirl schreef:Met bandages rijden mag alleen tijdens het losrijden. Tijdens de proef mag het dus niet.
Citaat:
inderdaad
NoireIdylle schreef:Niets meer mede te delen dan alleen bevestiging???
VValar schreef:NoireIdylle schreef:Niets meer mede te delen dan alleen bevestiging???
Moet dat dan?
Peesbescherming is in de praktijk inderdaad handiger.
NoireIdylle schreef:
Moet dat dan?
Peesbescherming is in de praktijk inderdaad handiger.
NoireIdylle schreef:En gedoe hoor, als je bang bent voor beschadigen van de benen tijdens losrijden zou ik gewoon peesbeschermers aan doen. Anders altijd aangewezen op een ander die gauw je bandages nog weer af moet doen voor je de ring ingaat.... Vind het zelf een beetje popie-jopie gedoe die witte bandages met losrijden.. Als je nou een clinic zou rijden of niet iets officieel staat het wel netjes, maar alleen voor losrijden????? Eeeks!! (Maar ja, ben meer springruiter zelf..)
Effy schreef:Wat ik altijd het meest frappante vind is dat mensen voor de eerste proef met losrijden bandages om hebben, maar als er enige tijd tussen de eerste en de tweede proef zit, worden die bandages nooit weer om gedaan voor het losrijden voor de tweede proef. Kom me dan ook niet vertellen dat je het voor de bescherming doet, zeg dan gewoon eerlijk dat je het mooier vind staanDaar is toch niets mis mee...
Effy schreef:Wat ik altijd het meest frappante vind is dat mensen voor de eerste proef met losrijden bandages om hebben, maar als er enige tijd tussen de eerste en de tweede proef zit, worden die bandages nooit weer om gedaan voor het losrijden voor de tweede proef. Kom me dan ook niet vertellen dat je het voor de bescherming doet, zeg dan gewoon eerlijk dat je het mooier vind staanDaar is toch niets mis mee...
Effy schreef:zeg dan gewoon eerlijk dat je het mooier vind staan
Dickie schreef:Effy schreef:zeg dan gewoon eerlijk dat je het mooier vind staan
Ik denk dat heel veel dressuurruiters zonder meer zouden toegeven dat ze het doen omdat ze het mooi vinden hoorIk doe het zelf ook omdat ik het netjes vind staan en voel me dan geenszins popie jopie of wat dan ook. Alsof het gros van de dressuurprikkers niet oprecht genoeg zou zijn om dat toe te geven
Dickie schreef:
Ik denk dat heel veel dressuurruiters zonder meer zouden toegeven dat ze het doen omdat ze het mooi vinden hoorIk doe het zelf ook omdat ik het netjes vind staan en voel me dan geenszins popie jopie of wat dan ook. Alsof het gros van de dressuurprikkers niet oprecht genoeg zou zijn om dat toe te geven