Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pietpiraat schreef:alleen als hij/zij een startkaart heeft met die pony
meloveshein schreef:Hmm geen startkaart haha!
amondi schreef:Dat is toch een groene wedstrijd, om het koninklijk huis te promoten?
carlos schreef:ik rij ook op een andere pony en op die van mezelf, ik ga rijde op de pony vAN paula.. weet je vast wle wie dat is.. daar ga ik op springen en k heb daar ok geen startkaart mee dus dat mag wel hoor..
Taygalover schreef:In princiepe mag je op dat paard starten natuurlijk.
Maar volgens mij is de vraag of de topicstartster op het laatste moment (dus zonder dat door te geven aan de organisatie) nog mag meespringen op dat paard als de eigenaresse toch niet durft.
Ik denk niet dat dit mag i.v.m. de te behale prijzen. Misschien mag je wel gewoon starten maar wordt je uit de uitslagenlijst geschrapt.
amondi schreef:Sorrie, ik had een reklamespotje gezien, koningin en paard o.i.d.
Was weer eens wat anders dan paard en koets. Maar dat is het dus niet. Lijkt mij anders wel een leuk idee, zouden meer gemeentes moeten doen.
Kylan schreef:Taygalover schreef:In princiepe mag je op dat paard starten natuurlijk.
Maar volgens mij is de vraag of de topicstartster op het laatste moment (dus zonder dat door te geven aan de organisatie) nog mag meespringen op dat paard als de eigenaresse toch niet durft.
Ik denk niet dat dit mag i.v.m. de te behale prijzen. Misschien mag je wel gewoon starten maar wordt je uit de uitslagenlijst geschrapt.
Dat zou toch voor de prijzen niks uitmaken? Als er evenveel combinaties in de wedstrijd blijven dan zouden er ook evenveel prijzen moeten worden uitgereikt. En er zouden evenveel combinaties starten als ik de vraag van de TS goed lees. Zij had zich eerst opgegeven voor springen, nu wil niet zij maar iemand anders springen.
Even met de organisatie overleggen, meestal kan het wel.