Startkaart.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Vigour

Startkaart.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-05 20:18

Hoi,

Met mijn Arabiertje mag ik wedstrijden gaan starten. Ze heeft M2 gelopen. Nu was mijn vraag:
Voordat ik wedstrijden kan starten gaat er wel wat vooraf, ik moet een startkaart, maar wat moet er allemaal nog meer bij?
Is er een inschatting hoeveel het totaal kost, tot de eerste wedstrijd?
Ik wil graag starten bij de Pony's, aangezien Floor 1,48 meter is

elise01

Re: Startkaart.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 20:18

op www.knhs.nl kun je meer info vinden k weet het zo allemaal niet meer:P

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 20:22

hoi hoi

Ik weet wel de prijzen voor het wedstrijdrijden bij de paarden, weet niet of er een verschil tussen paarden en pony's zit???

Startkaart: gloof tussen de 40 en 50 euro per jaar
Startcoupons: voor 8 wedstrijden ( dus 8 x2 proeven ) rond de 18 euro
Startgeld per wedstrijd: ongeveer 16 euro

Hoop dat je er wat aan hebt

Veel succes met de wedstrijden.. we zien vast wel de foto's van je eerste wedstrijd hier verschijnen op bokt

xxxies L

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 21:45

Je kan alleen bij de pony's starten als je zelf onder de 18 bent. Om te mogen starten moet je lid zijn van een ponyclub (pony's) of rijvereniging (paarden) Via de club kan je een startkaart aanvragen. Je pony moet een paspoort hebben, en dus gechipt zijn, gemeten zijn (t/m 8 jaar elk jaar) en moet elk jaar zijn inentingen hebben gehad.
Kosten van de vereniging verschillen heel erg per regio. Hier is het 75 per jaar, excl. lessen. Hier: http://www.knhs.nl/objects/00000382.pdf vind je een tarievenlijst van de KNHS, kan je precies uitrekenen wat je kwijt bent aan een startkaart en startcoupons.
Als je meer wilt weten kan je het beste contact opnemen met het wedstrijdsecretariaat van je (toekomstige) ponyclub/rijvereniging.
Succes met je wedstrijden!

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 22:40

goh had het niet beter kunnen formuleren