Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
orionneke schreef:Ja ik weet niet of ik de enige ben maar die Rothenberger presteert regelmatig onder de maat of zelfs slechter dan de 4e ruiter!!!
MissSisa schreef:Ik vindt wel dat het de
laatste tijd wat bergaf gaat met zijn prestaties.![]()
Ik denk dat Kirsten en Jazz een mooie combi zijn om zijn plaats in te nemen.
Wouter24 schreef:orionneke schreef:Ja ik weet niet of ik de enige ben maar die Rothenberger presteert regelmatig onder de maat of zelfs slechter dan de 4e ruiter!!!
Voorbeelden? In Hagen gister ging het niet goed, tuurlijk is dat balen, maar jullie zijn Edward en Lingh zeker al vergeten op het vorige EK?
Mireille1970 schreef:Als Sven de gebruikelijke 70,5 had gereden had er niemand geklaagt en waren we kampioen geweest.
Dus nu niet zeiken.
Kirsten is nog niet klaar om op een EK 70 of meer te rijden...
krientje schreef:Ik zat er vanmorgen toevallig ook nog over te denken. Kijk; Sven is geen sterruiter als Anky die veel ontzag inboezemt, toch is hij zo'n vaste waarde die meestal op het goede moment klaarstaat en geen stomme fouten maakt. (behalve gisteren) Ik zou zo gauw even niet iemand anders weten, Kirsten vindt ik nog niet helemaal klaar om vaste waarde te zijn....
Zep schreef:Is er eigenlijk iemand in Hagen geweest vrijdag of is dit puur gebaseerd op de 20 sec. die de NOS uitzond?