Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sax89 schreef:\@ ladyluna, misschien komen we elkaar nog tegen?? Ik rijd alleen bij de 6 jarige
LadyLuna schreef:sax89 schreef:\@ ladyluna, misschien komen we elkaar nog tegen?? Ik rijd alleen bij de 6 jarige
Ja inderdaad misschien wel, ik zag reinita in je profiel staan en je achternaam?
sax89 schreef:Volgens het regelement mag je met alle soorten dekjes (kleuren enzo) rijden, als het maar in de maat is van het zadel.
En je moet toch ook een hoofdstel nummer hebben?? Ik heb er 1 gekocht voor beide kanten, en nu staat er op de stratlijst dat je een laarsnummer moet hebben??:S Hoofdstel mag dan toch ook? In het regelement staat dat iedere ruiter persoonlijk moet zorgen voor een hoofdstel nummer aan beide kanten
sax89 schreef:hoe zie je dat de afstamming bekend is dan bij de selecties jonge pony's? Volgens mij staat dat er niet bij haike
sax89 schreef:Melle is gister 1ste geworden bij de 6jarige!! Hoe heb jij gereden ladyluna?