Nou gisteren na een lange rust periode Uli weer meegenomen op concours. Afgelopen week eerst nog een keertje geoefend en dat ging eigenlijk heel beroerd
. Toen had hij er niet zoveel zin in. Ook bij het inspringen in Maarsbergen ging het best wel beroerd.....maar dat lag aan mij, niet aan Uli.
Met niet al te veel goede hoop het parcours ingegaan (wat voor hem best pittig stond, want hij heeft enkel een paar simpele B parcoursjes gelopen), maar daar ging hij toch wel goed
. Balkje op de laatste oxer (mijn fout!) En behoorlijk tijdsoverschrijding omdat hij bij de uitgang ineens dacht...we zijn wel klaar en vervolgens alleen nog maar ophoog wilde en bokken...FIJN. Na een kleine worsteling toch het parcours kunnen vervolgen...maar ja, dan blijf je niet meer binnen de tijd. Heb er wel een paar mooie foto's van over gehouden, waaronder deze...(let niet op mijn hoofd, hij ging nogal explosief af...en daar schrok ik wel ff van..haha.
Alleen die rechter foto is van deze wedstrijd hoor, die andere zit er per ongeluk nog aan vast...is van een oefenparcours van een tijd geleden.