TIP: Digitaal inschrijven via Startlijsten.nl!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

TIP: Digitaal inschrijven via Startlijsten.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 21:10

Ik was deze week ff aan het kijken voor wedstrijd in augustus en september en toen zag ik 20 augustus Schoonloo dat je digitaal in kon schrijven. Ik me dus aangemeld en digitaal ingeschreven. Heb nu een bevestiging gehad dat mijn inschrijving binnen is en moet nu alleen nog ff coupons opsturen. Zag nu al staan dat alle dressuur dan vol zit, dus als ik me nog op had moeten geven met coupons was ik mooi te laat geweest!!

Je hoeft je maar 1 maal te registreren, ff de gegeven van de paard(en) invoeren en iedere wedstrijd die dat toelaat kan je zo opgeven, alleen dan nog ff klasse en discipline invoeren en klaar!!

Ik zou zeggen, alle verenigingen digitaal in laten schrijven en aanmelden iedereen!!

Fun_Fun

Re: TIP: Digitaal inschrijven via Startlijsten.nl!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 21:17

Klinkt handig

SharirBobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 21:17

Jaaaahhh, daar zullen de mensen zonder internet vast heel bij mee zijn als iedereen zich dan á la minuut in gaat schrijven zodat ze gelijk vol zitten

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 21:30

waar dan ik ben zo een doos dat ik het weer niet kan vinden

sandra1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 21:32

bij mij lukt het ook niet echt behalve bij de website van de vereniging maar vaak gaat het dan nog fout!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 22:31

Kijk anders ff bij de dressuurwedstrijd van Emmen, dressuur paarden op 5 november. Als je die aanklikt, knippert er een rood uitroepteken en daar staat bij "Login voor digitaal inschrijven" (zelfde scherm als waar je normaal dus routebeschrijving aan kan klikken en de startlijst enz.) Als je daar op klikt kan je je registreren of inloggen en dan wijst het zich vanzelf verder.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 07:14

Erg handig! Alleen zijn er nog niet zoveel wedstrijden waarbij je je digitaal kan inschrijven. Maar dat zal nog wel komen, eerst stonden er ook haast nog geen startlijsten op, nu staat van bijna elke wedstrijd de startlijst erop.

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 07:36

SharirBobby schreef:
Jaaaahhh, daar zullen de mensen zonder internet vast heel bij mee zijn als iedereen zich dan á la minuut in gaat schrijven zodat ze gelijk vol zitten

Daar heb je wel een punt mee.

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 09:20

SharirBobby schreef:

Dan leef je in de oertijd. Naja dat is misschien een beetje kortzichtig
Maar er zijn genoeg mogelijkheden om op internet te komen. bv school, werk, of in de bibliotheek.

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 09:40

Ja, ideaal! Ik heb me ook digitaal ingeschreven voor Schoonloo, werkt perfect, en ik zie net dat coupons ook binnen zijn

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 12:58

Hé, da's handig! Ga ik denk ik voor ons jaarlijkse concours ook maar invoeren. Scheelt een hoop werk aan de telefoon. Dit jaar kreeg ik op het laatste moment heel veel telefoon van mensen die nog wilden inschrijven en vervolgens alle gegevens telefonisch door moesten geven. Nu kan je ze gewoon vragen het via internet te regelen. Voor alle partijen een handige oplossing dus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 09:11

Denk dat het nog wat mee bekendheid moet krijgen, net als dat er eerst idd geen startlijsten zowat opstonden en nu alles haast via startlijsten.nl gaat...

@ Sharirbobby: Hoe komen al die internetlozen tegenwoordig dan aanhun startlijsten?? Die worden echt niet meer opgestuurd...

Chantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 09:18

ja het is nog niet zo bekend,
maar over een paar maanden kun je je voor (bijna) alle wedstrijden wel digitaal inschrijven !!

erg makkelijk