Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!
. Met een Fjord mag je daar dus niet springen "omdat die niet kunnen springen" en als je 18 bent, ga je toch niet meer op een pony rijden, dat is geen gezicht! Nee, ik ben helemaal afgeknapt op die hele koude kak, gatver. Gelukkig hebben we er achteraf wel hard om kunnen lachen en hebben we er toch een leuke dag van gemaakt, hè Nik? Volgende keer rijden we met een grote boog om die nepkakkers heen rechtstreeks naar Kraantje Lek
.
) en: "jullie rijden zeker nooit wedstrijd?" en dat allemaal op een afsnauwende en delegerende toon. En dan die opmerking over pony's tussen de paarden nog. En dat een M1-dressuurfjord niet "hoort" te springen, tsss!!! Ik ben dit soort nare opmerkingen en gedachtegangen echt helemaal niet gewend! Verbaas me dan ook echt dat mensen zooo onaardig kunnen zijn! Gadver, nee, voor mij geen Aerdenhout meer. Ook niet als de zon schijnt!
) en het zag er netjes uit!! Je paardje was best druk, of niet? nikkigioa schreef:Trouwens, ben je nog in de prijzen gevallen, Hetismij? We hebben jou nog net zien springen (daarna snel weggegaan) en het zag er netjes uit!! Je paardje was best druk, of niet?

.nikkigioa schreef:betreft het startgeld terugkrijgen. Kan 1 ding zeggen: daar houden ze nogal bizarre regels op na!