Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wie hadden jullie dan als jury, want bij mij zijn mijn punten (helaas) nog nooit zo hoog uitgevallen
amie_x_mij schreef:Op manege wedtsrijden geven ze vaka hogere punten..
Maar het is best netjes..
Intervarno schreef:Heej Justine!!! Je had inderdaad wel geluk met je jury dan!!!Wie hadden jullie dan als jury, want bij mij zijn mijn punten (helaas) nog nooit zo hoog uitgevallen
![]()
XxX Myrthe

. Dan weet je cker dat het superhoog gejureerd is. Met 171 & 2e denk ik dat dat best wel meevalt
Gjilke schreef:Ik vind het goed! Een vriendin van mij had op een manege wedstrijd (met mijn pony) 195. Dan weet je cker dat het superhoog gejureerd is. Met 171 & 2e denk ik dat dat best wel meevalt
justineke schreef:Gjilke schreef:Ik vind het goed! Een vriendin van mij had op een manege wedstrijd (met mijn pony) 195. Dan weet je cker dat het superhoog gejureerd is. Met 171 & 2e denk ik dat dat best wel meevalt
wow dat is hoog hoeveelste was ze
justineke schreef:Intervarno schreef:Heej Justine!!! Je had inderdaad wel geluk met je jury dan!!!Wie hadden jullie dan als jury, want bij mij zijn mijn punten (helaas) nog nooit zo hoog uitgevallen
![]()
XxX Myrthe
Heey Myrthe
dat weet ik niet meer hopelijk de volgende keer weer de dezelfde jury
Edit Myrthe rij je toevallig op het zeebroek
Daarom vroeg ik me even af wie je had als jury, want dan hoop ik dat ik die ook heb de volgende keer
Hihi!!

amie_x_mij schreef:Op manege wedtsrijden geven ze vaka hogere punten..
Maar het is best netjes..

, soepel rekenen he? ) BarbaLala schreef:is heel hoog vergeleken met ons. de 2e prijs was laatst 127 punten :S
maarja, is ook onderling