In Riel bij het Zandeind een 20x40 bak maar dat is maar een proef. Esbeek 20x60 bak dacht ik maar ook een proef. Liempde 20x40 bak, Bavel 15X30 ofzo (klein iig, wel supergoede bodem) en Haarsteeg ook een kleine bak. In Oud gastel (wat verder weg) hebben ze een binnenbak waar twee ringen in liggen met daar tussenin een 20x40/60 bak. In Riel is het ook een grote bak waar de ring in ligt en waar ook het losrijden is. In Liempde rijd je los in aan andere ring maar t/m het M2 kun je bij de ring in een 20x20 stukje losrijden tijdens de proef voor je. Iedereen wil wel binnen losrijden dus moet je voor deze plaatsen altijd ontzettend op tijd zijn met inschrijven.
Idd Uden, De wedstrijd bak is geloof ik 20x60. Nistelrode, de wedstrijdbak is 20x60, en de inrijbak 20x40. Berghem (de steegh), de losrij bak weet ik niet hoe groot ie is, kleiner als 20x40 iig, en de wedstrijdbak is 20x60/ of 20x40 weet ik ook niet. Zeeland, inrijbak is super klein, wedstrijd 20x40
Ja Uden, Berlicum, Rosmalen, Maasdriel, Son en breugel, Maren-kessel, Ammerzoden, Schijndel vught, Liempde st. oedenrode, Haarsteeg... die hebben allemaal binnen losrijhallen alleen weet niet hoe groot ze allemaal zijn
In Oosteind mag je soms maar een bepaalde tijd voor je proef de binnen lorijbak in meen ik me te herinneren. Ze laten daar twee ringen tegelijik starten en de losrijbak is vrij klein. Vandaar soms deze ristrictie. Je hebt hier dus de kans dat je alsnog even buiten moet losrijden.
Mariaheide (Hogerduinen) (wedstrijden Veghel en Mariaheide) 1 proef, Nistelrode (van Dinther) westrijden van Vorstenbosch, ook 1 proef. Verder ook nog Uden Olympic en St.-Oedenrode.
schijndel ook nog 20 x 40 losrijden en 20 x 60 wedstrijd ring
Als je het over de molenheide hebt. Dan heb je als je op zondag rijd een normale *weet niet hoe groot* inrijbak. Maar op zaterdag moet je op een heel klein stukje achter de wedstrijdring. *is bijna niet te doen* Maar dat is op zaterdag zo ivm de lessen die dan gewoon doorgaan op de manege waardoor ze dus de "inrijbak" nodig hebben voor de lessen.