mag iedereen een wedstrijd organiseren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Esmeralda

mag iedereen een wedstrijd organiseren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-05 15:04

Na aanleiding van een ander topic over niet aangesloten rijvereningen bij federatie ect. Dat zij toch wedstrijden mogen/kunnen organiseren.
Dus nu was mijn vraag: kan iedereen met een juiste afmeting bak een wedstrijd organiseren!! Niet dat ik dat van plan was, maar had het aan meedere mensen gevraagt, en zij wisten het ook niet. Dus vandaar.

Katja

Re: mag iedereen een wedstrijd organiseren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 15:12

Verplaatst van VMR naar WD.

Tassie78

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 15:20

volgens mij wel onderlinge wedstrijden ?

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-05 16:01

udinae schreef:
volgens mij wel onderlinge wedstrijden ?

nee bedoel echt die wedstrijden waar iedereen aan mee kan doen.
onderling kan zelfs op een parkeerplaats bijwijze van

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 16:32

Je bedoelt KNHS? Elke vereniging die is aangesloten bij KNHS kan wedstrijden organiseren elke wedstrijd moeten ze via een vraagprogamma aanvragen om het officieel te maken..
En de manege waar jij het over hebt is niet aangesloten bij de FNRS maar wel bij de KNHS!
Veel verenigingen zijn niet aangesloten bij de FNRS, omdat dat geen maneges zijn.

jimdebrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 17:50

natuurlijk mag je als je niet bent aangesloten een wedstrijd organiseren..maar dit telt dan niet voor winstpunten. je kunt iedereen er voor uitnodigen maar je bent dan ook niet verzekerd voor als er iets gebeurd, zo'n wedstrijd is dus eigenlijk een onderlinge wedstrijd alleen kunnen er dan ook mensen van buitenaf meedoen

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 18:04

[***] schreef:
natuurlijk mag je als je niet bent aangesloten een wedstrijd organiseren..maar dit telt dan niet voor winstpunten. je kunt iedereen er voor uitnodigen maar je bent dan ook niet verzekerd voor als er iets gebeurd, zo'n wedstrijd is dus eigenlijk een onderlinge wedstrijd alleen kunnen er dan ook mensen van buitenaf meedoen

De TS bedoelt KNHS, ik weet welke manege ze bedoelt

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-05 18:07

miesie schreef:
Je bedoelt KNHS? Elke vereniging die is aangesloten bij KNHS kan wedstrijden organiseren elke wedstrijd moeten ze via een vraagprogamma aanvragen om het officieel te maken..
En de manege waar jij het over hebt is niet aangesloten bij de FNRS maar wel bij de KNHS!
Veel verenigingen zijn niet aangesloten bij de FNRS, omdat dat geen maneges zijn.

nu snap ik het effe niet meer, wat is het verschil tussen FNRS en KNHS
bij de een krijg je winstpunten en bij de andere niet? Die mee tellen voor je verder klassering? En bij de ene ben je wel verzekert en bij de andere niet?

Het ging mij niet exact over die "ene" manege maar om het idee, dat dan iedereen met een juiste maat bak een wedstrijd kan organiseren, maar ik snap nu wel dat je wel moet aangesloten zijn bij een van de bovenstaande 2 anders tellen je punten niet mee

Het is denk ik wel duidelijk dat ik een poosje uit het wedstrijd gebeuren ben

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-05 12:52

heeft niemand het antwoord voor me??

jimdebrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 12:54

het verschil tussen de knhs en de fnrs is, dat de fnrs een organisatie is waar maneges bij zijn aangesloten...hun bepalen ook hoeveel sterren een manege krijgt endergelijke en de knhs is echt voor ponyclub's en rijverenigingen. Bij hun kun je wedstrijden aanvragen en daar is een club verzekerd voor ongevallen op bijv. wedstrijdterrein...de fnrs organiseerd volgens mij ook wedstrijden (dit weet ik niet cker want ik heb maar een paar maanden bij een manege gereden) de 'f-wedstrijden'. Dit is speciaal voor mensen op manegepony's/paarden