Ik heb het al een hele tijd niet meer gedaan. Geloof dat ik F9 moet starten of zo... Misschien dat ik ooit nog wel eens een keertje mee doe, maar KNHS heeft prioriteit hè....
ik ik ben 2 keer gezakt een keer in de f3 moest op een paard waar ik nog maar 2 keer op gereden had ofzo en eeen hele tijd niet op had gereden en het ging gewoon niet en een keer in de f6 paard wou niet op de hoefslag lopen en was veel te druk bezig hem op de hoefslag te houden/krijgen dat ik mijn concentratie verloor en slordig reed
das wel balenn...ik wil misschien mijn proefje gaan doen op een fjord sam die niet alleen wil lopen, dan gaat ie altijd rennen,...1 iemand heeft er een proef op gedaan en heeft het niet gehaald..........
ik heb een keer een f3 proefje op mijn lievelings paard gereden die helaas ingeslapen moest worden en bij al die andere die er op reden was ze super sloom enzo en die hadden he tniet gehaald behalve eentje want die reed voor de 2e of 3e keer een wedstrijd op haar maar ik reed er op inrijden liep ze wel maar met veel moeite en tijdens de proef was echt super voor waarts en heb 214 punten gehaald was zo blij ging echt goed en dat op haar
wow pegasus (hoop dat ik het goed geschreven heb) f12 en arinda knhs zijn officele wedstrijden waarvoor je een start kaart enzo nodig hebt fnrs wedstrijden rij je op een fnrs manege en die kan je alleen daar rijden (hoop dat ik het goed uitgelegt heb niet een van mijn sterke kanten )
uhmm bij FNRS-proeven word je zegmaar soort van ingeleid in de wesdtrijdsport, je hebt F1 t/m F12, en bij F8/9 zit je op B niveau, F12 op L1/L2, dus zo kom je een beejt elingeleid de sport in
hoeft niet kan wel maar volgens mij moet je alsnog dan in de b starten zoveer ik weet of je begint gelijk met knhs wedstrijden als je bv verzorgpony heb ofzo waar je wedstrijden mee mag rijden of een eigen pony/paard hebt