Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
didiannuh schreef:neej, je paard hoeft idd nog niet aan de teugel te lopen, je moet netjes je figuren rijden, goede overgangen (niet te direct) enne halsstrekken.
That's it !!!:d suc6 alvast
AMMieJLoveR schreef:didiannuh schreef:neej, je paard hoeft idd nog niet aan de teugel te lopen, je moet netjes je figuren rijden, goede overgangen (niet te direct) enne halsstrekken.
je moet vooral goed op de letters gaan rijden en gewoon proberen een nette en vloeiende proef te rijden.
Citaat:Sluit me helemaal bij jou aan
horsegirl28 schreef:Volgens mij moet je paard nog niet echt super aan de teugel lopen ofzo hoor
Maar het is natuurlijk beter als dat wel zo is hé
Inderdaad, ik haal die proefjes ook van op seahorses.
didiannuh schreef:neej, je paard hoeft idd nog niet aan de teugel te lopen, je moet netjes je figuren rijden, goede overgangen (niet te direct) enne halsstrekken.
Natascha13 schreef:didiannuh schreef:neej, je paard hoeft idd nog niet aan de teugel te lopen, je moet netjes je figuren rijden, goede overgangen (niet te direct) enne halsstrekken.
Dan heb ik hele rare jury's gehad, want telkens heb ik te horen gekregen dat als mijn pony aan de teugel was tijdens de proef, dat ik dan wel een wp had. Je moet maar gewoon je best doen en ik hoop dat jij meer geluk hebt dan ik.