Wedstrijden erg snel vol??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jollyjoker

Wedstrijden erg snel vol??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-05 22:30

Ligt het nou aan mij, maar tegenwoordig moet je al zo'n 6 tot 8 weken van te voren inschrijven anders zit alles vol
Ik wordt er af en toe moedeloos van!
Ik had bijna 5 weken geleden coupons opgestuurd voor de 30ste en krijg ze vandaag terug......... VOL!
In de winter snap ik het nog wel maar nu is het zomers ookal zo'n ramp.

mschuring

Re: Wedstrijden erg snel vol??

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-05 22:42

ik schrijf me al ruim van te voren in voor de wedstrijden. ik heb er al zelfs 2 staan voor 2006 in kampen 1 in january en 1 in february. maar heb ook september al vol zitten.
dus ruim van te voren de coupons opsturen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 09:27

Maar dat mag je niet overal. Ik heb me bijv. niet voor Kootwijk ingeschreven. Mocht pas 5 weken van tevoren. Die man zei dat alles wat eerder kwam in een doos werd gegooid en niet werd ingeschreven. Ook ging het niet op volgorde van aanmelding maar meer als een soort loterij. Alles wat overblijft ging ook in die doos. Nou mooi dat ik me daar dus niet voor ga inschrijven. Dan weet je nooit zeker of je erbij zit, en dan is het te laat om ergens anders voor in te schrijven. Ik heb tot en met augustus ingeschreven, maar dat heb ik in mei al gedaan. Voor crossen moet je ook zeker 4 mnd van tevoren inschrijven, anders zit het gewoon vol.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 09:31

Gewoon goed plannen. Mijn eigen vereniging heeft nu de regel dat je pas mag inschrijven (op de site) als de betreffende datum in P&S staat. Op zaterdag krijg ik P&S binnen, ik kijk of het erin staat en schrijf me dan gelijk in op de site. Verder heb ik me nu al opgegeven voor wedstrijden in september en oktober. Eigenlijk maar 1x nog meegemaakt deze zomer dat ik niet op de lijst stond, maar er waren toen zoveel uitvallers dat ik er alsnog opkwam.

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 13:57

Hier valt het szomers nog wel mee. Heel vaak kan je nog worden ingeschreven. Swinters is wel n ramp

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 17:27

bij mij zit het haast nooit vol!! gewoon vroeg je wedstrijden opgeven!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 17:55

Hier weet ik het niet, maar mijn vriendin rijd ook wedstrijden en schrijft soms nog een maand van te voren in. Soms kan ze er nog wel bij, soms niet. Maar grotere wedstrijden schrijft ze wel vroeg in.

estherL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 18:38

hiero moet je er ook altijd vroeg bij zijn.. anders krijg je weer wachtlijsttt... ik zit nu tot en met eind sept vol... ja idd in de winter moet je nogg eerder opgeven

horserider

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 18:39

Het kan zo verschillen per plaats waar je rijd, ik geef me de laatste tijd vaak 2 weken vantevoren in maar nu helaas zit inderdaad alles vol. ik denk omdat het komt dat het vakantie is en dat iedereen ook doordeweeks met ruiterweken mee wil doen en ook in het weekend veel tijd over hebben. ik probeerde me in esbeek ertussen te krijgen maar die is afgelast omdat er teveel uitvallers waren!!! nou, das het andere uiteinde of niet!!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 19:12

Dat verschilt wel.

Ik heb me vandaag nog opgegeven voor een wedstrijd voor volgende week en dit was geen probleem.

Ik moet zeggen dat wij een grote kring hebben, maar dat je eigenlijk overal wel bij kunt.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 19:46

En af en toe heb je mazzel, als er veel afzeggingen zijn. Gewoon proberen ertussen te komen in dat geval dus!

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 20:12

Wat gek, het lukt mij in de zomer altijd nog wel om me ergens voor bij te schrijven, alleen bij de grote wedstrijden moet je op tijd zijn.

In de winter is het wel dramatisch, en ik ben dan weer een drama in plannen, dus het komt er op neer dat als mijn vader me niet een keer een schop onder de kont geef dat ik moet gaan inschrijven, ik het vaak vergeet en weinig wedstrijden heb in de winter (dan heb ik nog weer mazzel dat mijn eigen vereniging een stuk of 3-4 springwedstrijden heeft in het winterseizoen, waar ik altijd tussen mag )

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 20:23

Ik heb daar niet zo veel last van !! ik denk dat ik ook maar tevoren gaat inschrijven ...

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 21:28

Ik heb er nu niet echt last van, maar ik zoek de laatste maand ook meer de kleinere wedstrijden op.. Dat vind ik een stuk gezelliger.

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 21:34

Tulandro schreef:
Ik heb er nu niet echt last van, maar ik zoek de laatste maand ook meer de kleinere wedstrijden op.. Dat vind ik een stuk gezelliger.

ja ik ook !!
op grotere wedstrijden zie ik altijd mensen met kapstones dat vind ik echt ziek daarom ga ik liever in kleinere wedstrijden rijden

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 10:33

Ik heb de wedstrijden al ingepland staan tot eind september.
Heb dus nog niet meegemaakt dat het snel vol zit en dat ik er niet meer bij kan. Mocht het toch voorkomen dat het vol zit, laat ik me op de reservelijst staan, zodat ik bij uitvallers alsnog kan starten.

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 12:02

Ik denk dat het ook per organisatie verschillend is. Bij de Nedereindse stallen schrijven mensen zich gelijk voor alle 4 de wedstrijden in en zit dus gelijk vol. Ook heb je organisaties waar de eigen leden voor gaan. Ik denk dat het zomers ook wel mee valt want dan heb je meerdere ringen. In de winter is dat meestal niet het geval. Tot nu toe heb ik overal nog kunnen rijden waar ik wilde rijden. En lukt het niet in de eigen provincie dan zoeken we het gewoon wat verder op.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 12:48

gewoon vroeg opgeven.. en anders bel ik altijd eerst even of er nog plaats is..

Santos_05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 12:55

Daar ben ik het mee eens, gewoon vroeg opgeven en als je twijfelt bellen!