iedere donderdagavond springen in Tolbert

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

syvel

iedere donderdagavond springen in Tolbert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-05 18:18

In Tolbert is vaak op donderdag avond een springwedstrijd waar je je erg gemakkelijk voor op kunt geven zowel via de telefoon als via internet als door het opsturen van coupons. Laats is een wedstrijd niet door gegaan door een tekort aan deelname.. ik denk dat veel mensen zich nog op het laatste moment wouden opgeven maar goed, die springwedstrijden zijn echt aan te raden, er staat namelijk een erg 'eerlijk' parcours en er word gereden op zand(fijn voor de grooms geen stoten draaien!) ennn ik zou het zonde vinden als er meerdere wedstrijden niet door zouden gaan of helemaal zouden verdwijnen.. kijk eens op http://www.hjcmanege.nl/de komende wedstrijd is op de 28e en ik start met to pleasure na goedkeuring van dispensatie om b te starten in de klasse B;
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Lielle op 20-07-05 12:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: duidelijke titel gegeven

joeykyra

Re: niet vergeten!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 11:41

ik wist het idd ook niet..zal er volgend jaar aan denken.
ws ga ik dan met haar springen.(wanneer ze weer in conditie is naar haar veulen).tenzij mijn dochter is begonnen,dan doe ik stapje terug

syvel

Re: niet vergeten!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-05 11:43

jammer jammer.. het concours is er het hele jaar door dus je kan eigenlijk beginnen wanneer je maar wilt.. of eigenlijk wanneer ze/jullie er klaar voor zijn wij startten onze jonge paarden hier ook voornamelijk in het begin

TequilaRos

Re: iedere donderdagavond springen in Tolbert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 15:44

Ik ben er 23 juni nog geweest om foto's te maken. Vond dat de meeste rubrieken wel goed bezet waren anders. B heb ik niet gezien.

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 19:13

dat is mooi dat ik dat weet. we rijden er wel altijd oefenparcour, maar dit is echt handig

syvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-05 10:19

jah super
als jullie gaan moeten jullie dat even laten weten !!