Afgelopen weekend heeft mijn instructrice in Wassenaar gesprongen. Er zijn hele gave foto's gemaakt! Ze komen te staan op paardenfoto.nl, ik zet ze erop zodra het op die site staat. Is er soms al iemand die er op de wedstrijd zelf heeft besteld? Ben namelijk benieud hoe de kwaliteit is en of ze uitvergroot net zo mooi en scherp zijn.. iemand ervaring?
Foto's zijn erg goed qua kwaliteit en scherpte, heb er zelf ook 2 hangen!! Niet zaterdag besteld, maar een andere keer. Ik vind ze wel prijzig, maar de kwaliteit is prima!
Ik hoop stiekem dat ik ook nog op de foto sta van zaterdag.....
Echt een hele gave foto zeg!! Het lijkt ook net of ie zich zo om laat vallen... Ik heb gelijk even een kijkje genomen op de site en die andere foto's, dus het vervolg van deze gekke sprong.... zijn ook super leuk! Al vraag ik me wel af hoe groot het paard is, of ben jij zo klein want op alle foto's kom je maar net onder het shabrakje uit..... dan is het dus helemaal knap om hem uit te zitten!
Ze is idd niet zo groot, maar het paard is wel een echte macho.... ik ken hem verder niet maar zag hem wel te keer gaan zeg!! Vond het knap hoe ze hem nog rond reed en ze zat wel in de prijzen zag ik! En die ogen ook van dat paard, zo'n eigenwijze uitdrukking!
Haha ik ben inderdaad niet zo groot nee, maar het paard is ook niet de kleinste.... Ach ja zolang het goed gaat en ik hem kan rijden is er toch niks aan de hand, het levert in ieder geval wel leuke foto's op!