Eeey
IK had dus vandaag wedstrijd en ben met een goed gevoel weer terug naar huis gegaan, het was een thuis wedstrijd. Maar ik ben 3 weken terug van mijn fiets gevallen en daardoor een blessure op gelopen aan mijn elleboog waardoor ik 2 weken niet kon rijden, en een week daarvoor ook amper heb gereden door redelijk veel werk op school. Dus 3 weken niet gereden. Ik zat er nu weer net een week op en 2 dagen heeft die dan rust gehad. Maja in die 5 dagen moet je hem wel weer op M niveau brengen.
Maar ik gaf er niet zoveel om eigenlijk, ik had ook niet veel verwacht en ook niet echt veel gevraagd van hem.
Dus ik ben de ring in gegaan, het was tussen de hekjes, dus alweer een stukkiej makkelijker (was de M Z ring).
Nou proef gereden, ach ja het kon beter maar het ging nog wel ook. 2e proef was die wat moe vond ik, dus toen niet zo'n goed gevoel, alhoewel die toch wel ze best had gedaan. Ik vond het wel balen maar goed, niet te veel verwachten van een pony die 3 weken niks gedaan heeft en nu weer net een weekje rijd.
De punten waren niet al te snel, dus maar ff lopen lol trappen met een paar meiden. Toen zijn we even naar de punten wezen kijken en tot mijn grote verbazing zat er nog een winspuntje in ook. Maar ook verbaast dat ik de eerste proef 141 had en daarmee laatste was, terwijl ik die beter vond ik gaan, maar ach wat maakt het ook uit! 2e proef dus wel 160 punten! hahaha had ik niet verwacht en daar was ik nog 4e mee ook, van de 11. Ik was bijna derde (er waren 3 prijzen) maar net die laatste punten was ik net iets slechter.
Dus morgen krijgt die rust en maandag ga ik op pony kamp naar ermelo, kunnen we weer flink trainen!!