bedanken van de jury...hoe?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Roos_M

bedanken van de jury...hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-05 21:53

Ik lees vaak dat mensen de jury bedanken, maar hoe doen jullie dit? Gewoon even bij C bedankt roepen?

Ik ben benieuwd!

gr. roos

abcde123

Re: bedanken van de jury...hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 21:56

hahah nee, als je klaar bent met je proef, ga je der gewoon bij A uit (als het buiten is he) dan rijd je naar de hoek bij M dan stop je, stap je even af (als je netjes bent, sommigen blijven er ook gewoon op zitten) en loop je met je pony vast aan de teugel naar de jury toe, en misschien dat die nog wel commentaar geeft en anders niet dat bedank je hem gewoon alleen.
Maar je hoeft hem niet te bedanken hoor, ik doe het meestal niet, het meeste commentaar staat wel op je briefje en dan neem je je coupon mee naar les geef je aan je instructrise(einde van de les wel weer terug dan) en nou dan kan je in de les er aan werken.

Murre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 22:11

Als je het wilt doen moet je het inderdaad niet bij C doen maar aan het einde van de proef

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 22:13

heel vriendelijk lachen bij het afgroeten, of na de tijd de jury even aanspreken?

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 22:14

Er is vaak weinig gelegenheid om nog even naar de jury te gaan ivm tijd. Vriendelijk afgroeten (jury aankijken en lachen!!) is voor mij voldoende.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 22:18

ik ga ook altijd als ik klaar ben met de proef naar de jury.
Dan zeggen ze standaard: geen commentaar (en daarna zeggen ze: maar dit moet beter en dat was netjes) Ze kunnen het vaak niet laten toch wat te zeggen.
En daarna zeg ik: Bedankt voor het jureren!

benneton

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 12:58

Hm.. bij ons is het niet echt gebruikelijk om de jury te bedanken
Je groet gewoon af, en dat was het . Maar je kunt misschien het beste na de prijsuitreiking ff bedanken? De jury hoort dan eigenlijk nog aanwezig te zijn, ook al is dat niet altijd zo..

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 15:47

Bij het mennen wordt het nooit gedaan. En lijkt me dat je hierdoor ook heel erg uit gaat lopen!
Jury hoort op prijsuitrijking er te zijn, als ik ze dan zie bedank ik ze nog even en vraag of ze verder nog wat tips hebben om mijn punten te verbeteren.

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 16:01

Vind dit dus echt belachelijk, want het kost veel extra tijd. Bedenk eens hoe het zou zijn als er 28 starters zijn en jij de laatste bent

Het is niet zo dat ik de jury niet dankbaar ben omdat ze daar op hun vrije dag zitten te jureren, maar vind dat alles dan enorm uit gaat lopen. Dus als je wilt bedanken, doe dat dan please in de pauze of als de laatste deelnemer heeft gereden.

Pugi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 16:06

'k vind het ook een beetje bijzonder
Komt op mij een beetje slijmerig over, zovan als ik jou nou heel vriendelijk ga bedanken mag ik dan please een winstpunt
Is toch niet nodig om de jury te bedanken, dat doet het organiserende concours wel in de vorm van een extra'tje zoals bloemen of iets anders.

Marloes0508

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 16:09

daantjuhhh schreef:
ik ga ook altijd als ik klaar ben met de proef naar de jury.
Dan zeggen ze standaard: geen commentaar (en daarna zeggen ze: maar dit moet beter en dat was netjes) Ze kunnen het vaak niet laten toch wat te zeggen.
En daarna zeg ik: Bedankt voor het jureren!

Zo is het bij mij ook meestal het geval ja .

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 19:37

Piaffe schreef:
Vind dit dus echt belachelijk, want het kost veel extra tijd. Bedenk eens hoe het zou zijn als er 28 starters zijn en jij de laatste bent

Het is niet zo dat ik de jury niet dankbaar ben omdat ze daar op hun vrije dag zitten te jureren, maar vind dat alles dan enorm uit gaat lopen. Dus als je wilt bedanken, doe dat dan please in de pauze of als de laatste deelnemer heeft gereden.

Tegen de tijd dat ik bedankt zeg zijn ze net klaar met de coupon invullen en staat de voorlezer van degene die na mij komt nog bij de auto met de papieren.
Dus extra tijd oponthoud is het echt niet.
Zolang je niet treuzelt.

Mloui

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 19:51

bij ons is het eigenlijk heel gebruikelijk om de jury te bedanken. Vaak wordt er ook nog commentaar gegeven. Meestal ga ik gewoon ff langs en zeg ik bedankt voor het jureren, en dan loop je verder.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 20:24

Ik ga ook altijd even langs, en idd het kost vaak geen extra tijd omdat de voorlezer dan nog naar B aan t lopen is, en de coupon wordt nog ingevuld. Meestal zeg ik bedankt voor het jureren met n vette big smile (:D), en soms geven ze nog even commentaar, niet altijd!

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 20:45

oke bedankt allemaal, dus als ik het goed begrijp gewoon even er naar toe rijden en afstappen en bedanken, kan niet in het binnen seizoen als de jury boven zit even roepen BEDANKT HÉ!!! of gewoon nog even een knikje toe als ze boven zitten..? en je gaat de bak uit als de uitgang niet bij A is..

gr. roos

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 20:57

Van mij hoeft het ook niet. Je groet toch af op X, en dat is meer dan voldoende. Ik heb er helemaal geen moeite mee als iemand even na de proef komt vragen om wat tips of commentaar, maar bedanken voor het jureren is niet nodig.

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 21:48

als ik na de proef naar de juryauto loop en de jury zegt geen comentaar te geven zeg ik altijd bedankt voor het jureren, lijkt me wel zo netjes

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 22:38

Als de jury commentaar geeft zeg ik daarna: Bedankt voor het jureren. Als ze geen commentaar geven zeg ik het gelijk.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 22:43

ik zeg dat bij de prijsuitreiking standaard!
de jury overhandigd de protocol en dan komt er standaard een gemeend 'bedankt!' uit
Vind het niet meer als normaal.

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 17:37

Aantal off-topic reacties gesplit.

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 18:40

Ik stap af en zeg bedankt.. soms zegt de jury dat ik mag blijven zitten dan doe ik dat ook

didiannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 19:36

ik ga bij het afgroeten, vriendelijk lachen en dan lachen ze terug. Maar ik ga dus nooit na de proef nog naar de jury om ff te bedanken. Hhaahah benk soms een beetje te gespannen voor haha

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 18:50

Ik lach ook altijd gewoon ..
Bij ons is het niet echt gebruikelijk om naar de jury te lopen voor commentaar ..
Zetten ze gewoon op de coupon

Maar een meisje die ik ken was ergens ver weg op concours, en ze zag iedereen naar de jury auto lopen, ging ze na haar proef ook maar.
Vroeg ze: waarom loopt iedereen eigenlijk na de proef naar de Jury..
De jury kei hard lachen en uitleggen

Lijkt me best raar als je het gewend bent om commentaar, en dat je dan ergens bent waar niemand dat doet, en dan sta je daar ..

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 19:01

als ik een jurylid na de proef nog zie lopen bedank ik altijd wel even voor het jureren (ongeacht wat mn punten zijn) maar commentaar geven gebeurt hier echt nagenoeg nooit. Over het algemeen zijn de jury's zowiezo al weg voor de punten getelt zijn, zeker als er laag gejureerd is

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 09:28

Meestal ga ik na de proef voor commentaar naar de jury, en daarna bedank ik voor het jureren. Sommige jury's die eerst zeggen dat ze geen commentaar geven worden een stuk spraakzamer als je ze even bedankt.
Als de jury van tevoren duidelijk heeft gezegd dat je NIET mag komen, dan ga ik (bij buitenwedstrijden) na het ring verlaten even opstellen op de korte zijde en de pony belonen, zoals bij het achttal. Dat wordt meestal wel gewardeerd door de jury's, omdat je wel je pony beloont, maar je beloont niet tijdens de proef. Dan ga ik niet meer naar de jury toe om te bedanken.