Ik moest pas om 16.02 en 16.26 starten dus ik ging 's ochtends er al even heen om een beetje rond te kijken enzo. Toen heb ik Masja nog even gesproken en Gaby [Gabyfedde @ bokt] ontmoet.

Toen rond 12 uur weer naar huis om Riki in te vlechten en te wassen enzo. En rond 10 voor 3 was ik weer bij De Voornruiters.
Tegen die tijd dat ik ging losrijden was de kur op muziek bezig en mijn 2e proef moest ik NAAST die ring rijden dus veel vertrouwen had ik er niet in. Maar goed de 1e proef had ik aan de andere kant dus last van de muziek had ik niet. Riki was wel erg sterk maar dat kwam geloof ik door die muziek. Maar goed, 1e proef ging gewoon echt lekker. Wel een winstpunt waard vond ik

Na de proef even stappen en daarna nog eventjes oppakken en dan de proef naast de kur op muziek

Toen de prijsuitreiking; er waren 5 prijzen en er was ENORM hoog gejureerd aangezien de 1e prijs 193 punten had, 2e prijs 189, 3e prijs 186, 4e prijs 175++, 5e prijs 175+ en toen ik mijn coupons ging ophalen stond er op de coupon 175 punten

Marg is nu B +11 en dus L1 STARTGERECHTIGD

*edit*

Ik moet er nog even bij vermelden dat de middendraf echt super ging in mn 1e proef en waar ik dan dus ook met een 9 [