Vorige week in Sterksel gereden. En eerlijk waar de beste proef ooit !! Ik ben altijd heel erg kritisch over mijn proef, iets wat een ander niet zo goed zaf of ziet merk ik op als een (min)punt, maar goed hij liep zooooooooo goed, alleen het halsstrekken was net te weinig en ik maakte een overgang te vroeg (beter naar mama luisteren dus

Aangezien ik iedere week toch een dikke (of 2) winstpunt rij en prijs heb was ik er van overtuigd dat ik nu zeker bij de eerste 3 zou zitten.
De uitslagenlijsten worden opgehangen en ik zoeken, hmmmmm nog een keer zoeken........ Nog maar wat lager zoeken, en ja gevonden 16de met 155..... IK ZWEER HET !!!! DAT KON ECHT NIET !!!! (zelfs al reed de rest ook goed)
Maar goed nu komt het, normaal zijn de eerste 5 altijd dezelfde personen. ik 3 andere van mijn LR en iemand uit de omgeving van Sterksel. Geen van ons 4 had prijs !! somige wel en sommige geen winstpunt maar net krap aan. Vervolgens zie ik dat een meisje, en sorry maar ze kan haar paard echt niet fatsoenlijk rond sturen, een dikke vette winstpunt had, de eerste van de 5 wedstrijden......... hhhhhhhhmmmmmmmmmm, ik werd toch wel heel benieuwd naar mijn coupon.
Ondertussen een aantal van mij club gesproken en duidelijk werd dat er een aantal meer vonden dat er ergens iets niet klopte...........
Krijg ik mijn staatje, heb ik 2 4en voor de gebrokenlijnen met als commentaar, te klein. Nou sorry ik kan het me niet herinneren, maar dan nog, als je die een halve meter of van mijn part een hele meter te klein zou rijden, dan nog krijg je er geen 4 voor, als het paard niet veranderd in hoofdhalshouding tact en regelmaat. Maar wat me nog veel meer opviel was de opbouw van de punten, het begon met 7, 7, 7, 7, 6, 7, 7 en toen ging het ineens 4, 6 bla bla bla......... (dubieus) Dan nog denk ik dat als je geen winstpunt kan geven dat je bij gereden in het algemeen, waar ie een 5 voor gaf (wat in mijn ogen niet kan met in totaal 10 x een 7), kan velmelden waarom hij het niet goed genoeg vond. Liep het paard niet door zijn lijk, onregelmatig, te hoog te laag WAT !?!?!? Maar nee alleen maar 2x te klein..........
Maar goed als ik nou ook aan het begin van de proef het zelfde gevoel had gehad dan had het nog gekunt, maar ik had em de hele proef constant, het was gewoon echt een goede proef, zonder twijffel, omstanders, zelfs de concurentie zei dat er in mijn proef genoeg zat voor een eerste plaats.....
Wat ik nog frustrerender vindt is; voor houding en zit het ik ALTIJD in alle jaren een 7 of 8 gekregen, nu een 5.
Die

Gelukkig heeft het me mijn plaats in de kampioenschappen niet gekost, en helaas heb ik het niet gefilmt anders zou ik er echt wel wat mee doen...
Oh sorry voor mijn lange verhaal, maar ik ben er nog steeds een beetje pissig om, oude zak van een jury zeg !! dat ie koeien gaat melken.... Hij weet duidelijk niet hoe een goed en technisch door het lijf gereden paard hoort te lopen.