Gisteravond heb ik twee proeven gestart in Vriezenveen. Het was voor ons de 4e keer L2. Met het losrijden was hij niet zo fijn. Het was maar een heel klein stukje waar iedereen kon losrijden Omdat hij hengst is en ik in het begin nogal wat ruimte nodig heb om hem voorwaarts te rijden, lukte het niet erg om het lekker ontspannen te krijgen. Hij is dan ook erg snel afgeleid als er een ander paard in beeld komt. Gelukkig mocht ik van de ringmeester ruim op tijd naar de ringen, waar iets meer ruimte was. De eerste proef was hij behoorlijk sterk. Toch nog 161 punten en een 4e plaats. Tussen de proeven door, heb ik hem even flink aan het werk gezet, om zijn aandacht op mij te richten. De tweede proef ging een stuk beter. 163 punten en een 3e plaats. Helaas verreed ik me zelf een keer. Ik wende bij C af, terwijl ik dat bij B had moeten doen. 165 min 2. (koste me een gedeelde eerste plek)
We hebben nu 6 wp in 4 wedstrijden. Ik ben voor de selectie een keer L2 gestart. Volgende week de 24e hebben we de kringkampioenschappen. We staan tweede, dus ik hoop dat we ons selecteren voor de Overijsselse
Ik heb jammer genoeg geen foto's van tijdens de proef, alleen van het losstappen. Ik heb wel foto's van afgelopen winter in de L1, maar die heb ik al eens geplaatst.
beetje wazig, maar ze moest ver inzoomen.

Alles even op ons gemak bekijken! En Puck ook!

Na die tijd lekker afgekoeld met water, en de vlechten eruit!