Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Margon schreef:Whoo wacht even...!
Milkshake is niet eens van Robin Beekink zelf toch? Ik dacht dat ie nog gewoon van Nina Strategier is/was!?
Margon schreef:Whoo wacht even...!
Milkshake is niet eens van Robin Beekink zelf toch? Ik dacht dat ie nog gewoon van Nina Strategier is/was!?
Barbara_m schreef:Dan krijgt dat 11-jarige meisje het wel druk... Ze heeft al 3 pony's... wow!
Maar eerlijk is eerlijk, haar begeleiding is top en ze kan knap rijden voor haar leeftijd!
Javelin schreef:Barbara_m schreef:Dan krijgt dat 11-jarige meisje het wel druk... Ze heeft al 3 pony's... wow!
Maar eerlijk is eerlijk, haar begeleiding is top en ze kan knap rijden voor haar leeftijd!
Gingen er geen geruchten dat zij volgend jaar ook Powertje gaat rijden?????? Dat wordt dan nr. 4
Barbara_m schreef:Dan krijgt dat 11-jarige meisje het wel druk... Ze heeft al 3 pony's... wow!
Soraya92 schreef:maar dodo en alladin staan nu niet bij haar ! die worden gereden door astrid ,en staan nu dus in noordbeemster ! Was laatst op het hertenhof , en ze werden mooi opgeschoren enzo
nanou schreef:Javelin schreef:Gingen er geen geruchten dat zij volgend jaar ook Powertje gaat rijden?????? Dat wordt dan nr. 4
Ja dat heb ik ook vernomen.
Nou wel een hele belasting voor dat meisje![]()
Eigenlijk vind ik het ook niet normaal