Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
__promiss___ schreef:hallo,
ik wil graag gaan springen met mijn pony maar wil eerst een paar keer onderling om te kijken of wij het wel leuk vinden maar ik heb wel een paar vraagen:
mag je in je dressuur tenu (dus witte rij broek en bloes en zwart vest z'n speciaal dressuur vest) starten?
je moet gewoon in het verenigingstenue rijden dat kan een jasje zijn of (bij de pony's) een clubtrui of bodywarmer oid.
moet je pony knoten of een hengstevlecht hebben??
je pony hoeft niet ingevlochten te zijn nee...
word hier ook voor gelezen hoe je moet springen of moet je de bak verkenen en kijken hoe je moet?
je moet dus van te voren parcours lopen zodat je weet hoe je moet rijden
weet iemand waar je in de buurt van delft een vriendschappelijk (dus niet officieel en je moet er niks voor nodig hebben) kan springen een wedstrijd?!?
nee geen idee ik woon in De Bilt![]()
en moet je pony aan bepaalde eisen voldoen?
je pony moet aan de eis voldoen dat hij (met jou) 1 winstpunt in de dressuur kan rijden
dan pas mag je springen
ik hoop dat jullie deze vraagen kunnen beantworden groetjes laura
__promiss___ schreef:ja maar maakt dat niet uit in welke klasse dat is of moet het speciaal in de b ofzo?
Quidou schreef:__promiss___ schreef:ja maar maakt dat niet uit in welke klasse dat is of moet het speciaal in de b ofzo?
je begint altijd in de Bje moet dus wel 1 winstpunt in de B halen ja want je kan niet hoger beginnen haha