Het programma is er nog niet, maar zijn er nog meer bokkers die zich hebben opgegeven?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
*volcano* schreef:Ik start L2 dressuur en B springen daar, met Goldy Star tussen de paarden.
Worden overigens mn eerste 2 officiele parcoursjes met Goldy.
*volcano* schreef:Ik start L2 dressuur en B springen daar, met Goldy Star tussen de paarden.
joyce B schreef:Ik heb me net op het nippertje opgegeven voor de L1 paarden met Moenira.
We rijden als het goed is 's middags, dat was in elk geval mijn voorkeur. Ik hoop deze wedstrijd (en eerst a.s. zaterdag op de kring in Siegerswoude) de laatste puntjes binnen te halen om L2 te mogen gaan starten. Belangrijke wedstrijd voor ons dus![]()
Citaat:Bewoners van zorgcentrum ’t Suyderhuys in Surhuisterveen zullen woensdag 21 juli te gast zijn op het concours hippique in hun woonplaats. De organisatie van het jaarlijks terugkerende evenement heeft hen uitgenodigd voor het bezoek.
“Het leek ons een leuk idee om mensen die wellicht nog in de landbouw met paarden gewerkt hebben, te laten zien hoe de viervoeter tot een sportpaard is geworden”, aldus één van de bestuursleden van het concours hippique. “Mochten de bewoners van ’t Suyderhuys er niet mee hebben gewerkt, dan zullen ze zich de paarden zeker nog herinneren uit het straatbeeld.”
De uitnodiging om naar het concours te komen, werd in het zorgcentrum zeer enthousiast ontvangen. Door samenwerking tussen bestuur CH Surhuisterveen, Dalstra Reizen en Spaar en Voorschotbank is het mogelijk dat bussen ingezet worden om deze groep mensen een onvergetelijke dag te bezorgen.
De toegang tot het concours is voor één ieder gratis.
LuvdaTossa schreef:Tuurlijk ben ik erZo dicht bij is er niet vaak een concour
trisca schreef:joyce B schreef:Ik heb me net op het nippertje opgegeven voor de L1 paarden met Moenira.
We rijden als het goed is 's middags, dat was in elk geval mijn voorkeur. Ik hoop deze wedstrijd (en eerst a.s. zaterdag op de kring in Siegerswoude) de laatste puntjes binnen te halen om L2 te mogen gaan starten. Belangrijke wedstrijd voor ons dus
Volgens mij komt dat wel goed, ik heb je topic tussen de bordjes gezien..
Dat komt wel goed
joyce B schreef:Kom je dan ook mijn proefjes voorlezenhahaha
bij nood kan ik wel iemand vragen, maar voor jou is het zo lekker dichtbij
hihihihi![]()
![]()
![]()