;) gaan in ieder geval, we nemen maar één paardje mee deze keer Syvel F; 
en ik neem aan dat onze kaboutergroom meegaat; waarvan ik geen foto's mag plaatsen
in de l2, ik start om 16.06 en 16.24
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
;) gaan in ieder geval, we nemen maar één paardje mee deze keer Syvel F; 
Succes alvast.
jij veel plezier natuurlijk.. of nemen jullie ook nog paardjes mee?! rhapsody schreef:hmmz jammer.. ja bedanktjij veel plezier natuurlijk.. of nemen jullie ook nog paardjes mee?!
). Maja 't gaat nu wat off-topic...
Laten we maar weer on-topic gaan, alleen praat ik dan niet echt meer mee...
Alanta schreef:ik ben er deze keer niet, op 16 juli hebben wij zelf in Haren een wedstrijd, B-paarden en alle klasses pony's.
Veel suc6 allemaal!!
!
. Ik denk 1 van de laatste keren in de L2 met beide paarden 
Citaat:ik heb in ieder geval iris/trisca op de lijst zien stan met alle2![]()
oversized schreef:Ahaaaa ik ga natuuurlijk ook. Is een thuiswedstrijd. Neem 4 paarden mee... dus ben wel ff bezig in Veendam. Mooie oefening voor de voorselecties van de kampioenschappen ...
Angelo schreef:Ik ben er ook. 's Morgens in de Z1 (krijg de zenuwen al als ik er aan denk).
wrom zo zenuwachtig.. ?! eerste keer
?! rhapsody schreef:oversized schreef:Ahaaaa ik ga natuuurlijk ook. Is een thuiswedstrijd. Neem 4 paarden mee... dus ben wel ff bezig in Veendam. Mooie oefening voor de voorselecties van de kampioenschappen ...
ohw super.. welke klasses start je allemaal.. gaan met de vrachtauto heen cker of zit je écht heel erg dichtbij..

word wrschijnlijk wel beetje haasten..
haha wij hebben er net eentje erg goedkoop verkocht.. okey hij was ook erg weinig nog waard maar toch
ach het rijbewijs is de grootste(finaciele :| ) stap dus komt vást goed
[/quote]
... haha nee hoor ik hoop het deze keer niet. Vorige wedstrijd in Veendam was een van de paarden heeeeeeeeeel stout en deed niets dan steigeren. Bleh!!
Maar goed uiteindelijk toch gereden en was ook nog derde met 187 (in de Z2) dus was het leed weer geleden.
Het haasten valt ook nog wel iets mee deze keer want ik moet al als derde 's morgens, ergens in het midden 's morgens en 's middags hetzelfde. Vorige keer moest ik ook nog eens jureren 's morgens toen was het pas haasten!!! Pfffff
yokie schreef:Radijs, je kan mij herkennen als je goed naar Oversized gaat kijken.. Die gaat namelijk heeeeeel hard en uitbundig zwaaien met een rubberen vinger naar mij en mijn paard. Dus als je een wapperend persoon ziet, is dat Oversized en de terugzwaaiende op het rustig blijvende paard, ben ik![]()
maar denk het er maar bij....)
oversized schreef:Heeeej Angelo, Rijd je mij ff niet van de sokken als je op het veld bent?? Ik rijd met die mooie blonde vos ook in de Z1 ja... waist ja wel .... en anders met die prachtige Oscar waarmee ik de eerste wedstrijd eerste bij je was......dus ehhhhh uitkiekn he!!!
(haha)