ik weet niet of jullie mijn topic bij ITP hebben gelezen maar hier is ie ook zo ongeveer tussen de wedstrijden, aangezien ik denk dat hier meer mensen die wedstrijden rijden op kijken wil ik graag jullie mening!
Nou heb ik een onderlinge dressuur wedstrijd gehad bij ons in de buurt en ben ik 1e en 3e geworden met mijn bonny! ik ben zoooo trots op haar en mijn beslissing wordt nu weer bemoeilijkt! ik vond het al zo moeilijk en nu begint het eigelijk best wel weer goed te gaan... ik reed tussen de paarden mee met mijn pony, ook tussen paarden die officieel starten, na elke proef kon je commentaar vragen, bij de eerste proef kreeg ik wat commentaar want ik ging 1 keer verkeerde galop en het hals strekken liet ze niet goed zien. bij de tweede proef vroeg de jury of ik officieel startte, ik zei nee al anderhalf, 2 jaar niet meer, toen zei ze, nou dan heb ik geen commentaar, heel netjes! Gosjie wat was ik trots op mn ponie! ik had 2 keer 174 punten (jammer dat t onderling was haha) en een beker en medaille, ik wil gretoes van bokt heeel erg bedanken! zonder haar was het niet zo gelukt!! en ik heb graag commentaar van de bokkers en hoe jullie mij op mn pony vinden staan enz.. enz.. maar hou het wel leuk!!
xxx bonny4life!!
nu de foto's!!
ps
ik weet dat ik op mn handen moet letten en moet zorgen dat bonny haar hoofd niet kantelt, ook lijkt het of ik korte beugels heb maar dit is een probleem van het niet voldoende been lang maken.