Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

gomir schreef:Als er nog mensen zijn met jonge paarden die zelf niet zo erg durven, ik heb nog tijd om wat extra te rijden dat weekend.
..ik zal eens ff horen hier thuis. Nog meer bokkers die gaan?
Weet nog niet met welke pony; of gewoon mn eigen (Lars, start ik dit jaar L-SGW mee) of Orcha waarmee ik alleen (B-) spring... Deed de crosstraining in Biddinghuizen namelijk ook erg leuk!!! We zien wel.. Ik ben er in ieder geval écht wel

Presley schreef:Ik weet niet of ik ga mee doen.
Ik ben die 2 weken ervoor op vakantie dus het lijkt we niet handig als je paard 2 weken stil staat en dan meteen een oefencros gaat rijden.

, via de Noordelijke SGW site. Daar staat startgerechtig in B springen, dus B dr + 1 wp.
Vind het wel heel leuk om mee te doen. Ik zou eigenlijk de merrie een keer meenemen voor de fun, maar ik ga er maar even vanuit dat die dan nog niet goed is
..die mag wel mee..haha. Ineke heeft mij dan uit het sgwbestand gegooit denk ik, had geen mail
. Ging vorig jaar ook niet erg goed met die trainingen..maar ja, nieuwe kansen
. gomir schreef:
Ik weet nog niet of ik meedoe, niet met Otje. Die loopt daar wel rond, vind ik zonde van mijn geld.
Dat is op zaterdag 6 en op zondag 7, je kunt zelf een voorkeur aangeven.