2 winstpunten, een beker en de 4e plek!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BailyKarlos

2 winstpunten, een beker en de 4e plek!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-05 00:05

Vandaag wedstrijd gehad.
Ik dacht dat word een regelrechte ramp!
Om dat ik de jury had die me de vorige keer had gediskwalifiseerd.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=29&t=423273&hilit=
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=29&t=432084&hilit=
In deze 2 links kan je het verhaal en vervolg lezen.

Dus ik vandaag er naartoe.
Ik had echt geen zin en heb met knotjes maken en wassen weinig moeite gedaan (snel ff gesponst borstel erover glans spraytje invlechten en voorpluk los).

Dus ik rijden op me gemak, was de allereerste om 9 uur.
Lekker in me uppie. Toen me proef gereden. En er werd maar niet getoeterd dar ik de ring uit moest.
Ik mocht gewoon me proef rijden nou dat vond ik al heel wat. Gewoon lekker relaxt gedaan. Doordat ik gen moeite had gedaan maakte ik me niet zo druk en dus ook niet zenuwachtig. Het was wel een nette proef zonder fouten en dus bijna meteen de 2e proef ook netjes met iets meer spanning op het einde en daardoor wat kleine foutjes.

Ik had eigenlijk gezegd dat ik me protocollen niet op ging halen omdat het me niet kon schelen, maar omdat het toch wel goed ging en we bijna geen spanning hadden (ja das heel bijnzonder voor ons) was ik toch wel nieuwsgierig geworden.

En wat blijkt??? voor beide proeven een winstpunt en de 2e proef een 4e (van de 18) plek dus beker!!!!
Ik kon me ogen niet geloven en kwam ook niet meteen naar voren op het op te halen, want het drong niet meteen tot me door.

Nou dit doet een mens echt goed!!! Ik heb er weer stukken meer vertrouwen in (dacht bij mezelf waarom rij ik wedstrijden, ben heel zenuwachtig en haal er nog niet eens de helft uit als dat we thuis doen).
Nou doe mijn 6e wedstrijd maar weer op deze lokatie om 9 uur, t bevalt me prima.

Ik heb geen foto's dit keer, want we deden (zoals je mischien al begrepen had) geen moeite

groetjes Danielle