We hebben momenteel linksom wat probleempjes en die heb ik de afgelopen weken niet echt op kunnen lossen..Het begin is er maar ik hou te veel vast met mijn linkerhand waardoor ik San blokeer... Maar we werken eraan..
Dit was mijn laatst ingeschreven wedstrijd en dan gaan we even in een zomerstop. Manlief (groom en chauffeur) moet wat weekenden werken en in de zomer erg druk op het werk.. Dus lekker wedstrijdvrij voor San voorlopig..
Eerste proef wat loperig waardoor er wat slordige foutjes in kwamen.
Linksomkeert te groot, rechtsomkeert te klein.. En mijn middengalop op de volte is niet ons sterkste punt.. Omdat zijn gewone galop ook al vrij heftig is.. maar daar zijn we op aan het trainen..
HH niet op de letter.. Nou ja al met al toch nog een WP met 159 punten.
Tweede proef wat rustiger.. Wel 2 slordige overgangen galop/draf.. HH op de middenlijn in tweeen..
De rest allemaal zesjes.... dus weinig om te compenseren. Ja 1 zeven wijken rechterbeen terwijl dat mijn slecht kant normaal is

Nou al met al... 155 punten.. wel balen .. Maar eerlijk gezegt ook niet punt waardig voor mijn gevoel..
Nou we gaan trainen.. Want alle losse dingen beheersen we op zich wel maar nu alles weer aan elkaar rijden en wat meer rust in de proef krijgen.. En toch genoeg impuls houden..
Begin augustus dan gaan we verhuizen naar de Hazehoeve weer terug naar Paulanda dus dat gaat genoeg energie kosten. Dus er komen pas in Oktober weer wedstrijd uitslagen.

Maar in 5 maanden van niets naar L1 + 5 rijden daar mag ik best tevreden mee zijn