Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Michelle77 schreef:ik doe mee in het M1 paarden, maar alle voorrondes zijn toch op vrijdag????
Citaat:ShannaY:
Ik ben in ieder geval van de partij in de B-paarden. (terwijl ik eigenlijk al L1 wilde gaan starten...)
Er word op zowel vrijdag als zaterdag maar 1 proef gereden, vrijdag proef 8, zaterdag proef 9, en op de zuid-holland (dus in september!) proef 10. Ik moest 2 coupons inleveren.
ShannaY schreef:Ik ga er ook heen, ik ben als 1 van de 6 van mijn kring geselecteerd.
Vrijdag is er idd nog een voorselectie voor de zaterdag. In elke ring starten 40 combinaties per nivo (40 in de B.. 40 in de L1.. enz) de beste 10 van elke ring gaan door naar zaterdag. De beste 8 van zaterdag gaan weer door naar de zuid-holland kampioenschappen dacht ik.
Ik ben in ieder geval van de partij in de B-paarden. (terwijl ik eigenlijk al L1 wilde gaan starten...)
Er word op zowel vrijdag als zaterdag maar 1 proef gereden, vrijdag proef 8, zaterdag proef 9, en op de zuid-holland (dus in september!) proef 10. Ik moest 2 coupons inleveren.
mirjamalvaro hoe kun jij nog meedoen met de kringkampioenschappen als je als B+19 bent? Dan ga je er geheid overheen, en dat mag niet!