Hier even een discussiepunt! Wat ik hier soms een beetje proef is dat er gesproken wordt van onklare combinatie's. Of dat mensen niet snappen dat sommige mensen starten in de dressuur, terwijl ze in hun ogen niet startklaar zijn?!
Hier even mijn situatie:
Mijn paard is absoluut geen geweldig dressuurpaard! En ik ben ook niet een geweldige dressuurruiter. Ik kom eigenlijk net kijken, en vind het dressuur rijden erg leuk. Mijn paard kan heel mooi lopen, maar dat is hard werken en soms krijg ik op wedstrijden de ontspanning er ook niet goed uit.
Maar ik doe het puur voor mijn lol! En om ervaring op te doen samen met mijn paardje! Ik weet dat ik nooit ver zal komen binnen de dressuur. Misschien tot aan de L2. Ik zit nu pas net in de B

Maar ik vind dit zelf geen probleem! heb meer zoiets van: wie weet wat er ooit nog voor me gaat komen, dan heb ik al wel een beetje ervaring opgedaan! Ik ga ook nooit voor de winst zeg maar. ben tevreden als het in mijn ogen goed is gegaan en ik netjes rond ben gekomen...
Mijn vraag is meer: Hoe denken julllie over ruiters als ik in de officiele dressuur klasse????
Wees maar gewoon helemaal eerlijk, ik zal me niet aangevallen voelen. Maar wil t wel eens weten eerlijk gezegd

Kom maar op!!!!