) en was erg sterk aan de linkerkant. Maar in het parcours kon ik hem echt fijn rijden!! Het gewone parcours ging echt heel fijn.. Bijna alle afstanden waren gewoon goed en ik had wel een fijn tempo! (ik wil vaak veel te veel terug) In de barage had ik jammergenoeg wel 2 balkjes.. De eerste van de dubbel had ik in het basisparcours al aangetikt en nu ook in de barage iets.. denk dat hij al niet meer helemaal stevig lag van het eerste aantikken dus nu viel hij eraf in een soort slomotion.. Verder had ik nog een balk op de laatste, kan eigenlijk niet vertellen waar dit door kwam.. Had volgens mij wel een fijne afstand maar hij sprong gewoon net niet hoog genoeg.. Is wel jammer, maar ja er was niemand dubbel nul (nou ja.. één iemand vergat 7 bijna te springen in de barage en op het laatste moment kon ze hem voor 8 wegtrekken en een volte maken richting 7... maar ze was verder wel foutloos en dus kampioen..)Maar ja.. ik zet hier misschien nog wel een foto bij.. mn moeder zou foto's maken, maar de batterijen waren leeg.. erg jammer. Maar iemand van de club heeft wel een mooie foto zei mn moeder dus ik zal het zien

Maar ik ga nu maar op naar de gelderse
maar eerst nog ff werken en een week voor de gelderse vertrek ik voor stage naar Lunteren (Alex van Silfhout) Maar dan.. de Gelderse!!!