selectie Franeker 1/2 juli

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Puera

selectie Franeker 1/2 juli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-05 17:53

Gisteravond voor de paarden, vandaag voor de pony's.

Ik had 156 punten in de L2 in baan 5 en met het springen ben ik in de BB (HC) uitgebeld op de laatste hindernis.

Hoe hebben jullie gereden en mag je naar de FK?

Aangezien ik bij de vorige selectie 153 punten had, ben ik er vrijwel zeker van dat ik níet mag.

Moska

Re: selectie Franeker 1/2 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 20:38

wat zijn de selectie voorwaarden eigenlijk? Van die brief die op tuskenwaadenklif staat word ik niets wijzer (dat gaat alleen maar over hoeveel er mee mogen doen en hoe de aanmelding moet verlopen). Ik heb toen gemaild en toen kreeg ik het antwoord dat 1 selectie telde (de beste) en dat het op plaatsingspunten ging. Maar hoeveel punten krijg je als je bv.1e wordt of 5e? Heb zelf niet meegedaan, maar ben gewoon nieuwsgierig hoe zoiets werkt.

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 20:53

Er mogen ook behoorlijke aantallen door, of ligt dat nou aan mij?

Ik ging gister behoorlijk belabberd met de dresuur, zat ook in baan 5..moest voor Porscherider . Has toch nog 149 punten, dat vond ik het eigenlijk niet waard..maar goed.

Met BB springen ben ik voor het eerst rondgekomen volgens mij, had 1 balkje helaas maar toch 1ste ....is weer hoop voor de B

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 20:56

Maar wat ik mij dan weer afvraag, er was bijvoorbeeld ook een gecombineerde baan, eerst L1 en dan B..maar er waren maar 4 Bruiters. Dan ben je dus uiterlijk 4de, maar als je dan 4de bent of 4de in een baan van 30, krijg je dan dezelfde plaatsinspunten? Ik ben toch niet door.. (152 en 149), maar zat me dat ff af te vragen.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 21:55

Ha gelukkig, ben niet de enige die het niet snapt...

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 07:27

In het topic over de blesse hebben wij het ook gehad over die plaatsingspunten. Juist omdat daar ook een baan was met 5 deelnemers in de B. Ik snap hem nu wel( word ook uitgelegd op de website van kring drie stromen). Maar ik ben blij dat is die sommen niet hoef te maken!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 13:09

Het is inderdaad best wel vaag geregeld, van onze kring (TuskenWaadenKlif) gaan er trouwens best wel veel pony's door.. Ikzelf ga in ieder geval in de M2 dressuur starten (had een 2e prijs met 158 pnt). En misschien nog B springen met Orcha d'Haubois (1e selectie 1e prijs; 2e selectie 2e prijs). En eventueel nog met Lars M springen. moet even zien hoe hij het oppakt..

Hoop dat het dit jaar wel een beetje redelijk georganiseerd wordt! Altijd zo'n puinhoop de Friese...

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 23:30

Helaas ik was er niet bij wegens een blessure van Goldy en de vorige selectie ging ook belaberd, maargoed, maybe next time.
Mijn stalgenootje was er wel en ik was met haar mee, helaas had zij ook niet echt lekkere punten. Ze had m nog even lange teugel gegeven, want er moest nog 1 voor haar, zodra die de ring in zou gaan zou zij m weer even oppakken, maar toen bleek dat die er niet was en moest ze gelijk al, maar ze heeft altijd zo'n 5 minuutjes nodig na het lang laten om m er weer even helemaal bij en scherp te krijgen.
Tja, dat was ie nu dus pas aan t einde van de proef, weg punten!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 11:41

Precies van het winter weer een selectie en anders volgend jaar he . Blijf nog wel ff in de L2 denk ik, moet eerst nog 9 wp en voor de M zijn we de komende 10 jaar nog niet klaar denk ik