Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ladyenpippi schreef:Nou donderdag had ik op mijn eigen club wedstrijd, mijn eerste proef ging best goed wat kleine foutjes maar ik was best tevreden. mijn 2de proef ging wat minder goed voor mijn gevoel maar kon ook wel tevreden zijn. Toen wachten op de briefjes voor mijn eerste proef had ik 233 punten daar is 228 een winstpunt. en voor mijn 2 de proef had ik 256 en daar was 240 een winstpunt. En toen de prijsuitreiking was ik dus 2 keer 1stehad daar € 50,- gewonnen
. dus mocht ik vandaag de finale rijden. Mijn instructeur heeft me nog even geholpen en ze liep best goed toen de proef in. ging ook wel heel goed ik vond de oefeningen beter gaan dan donderdag. toen hebben we haar afgezadeld en zijn naar de kantine gelopen toen kwam de mevrouw van het secetariaat naar mij toe en zei dat ik mijn pony weer mocht opzadelen dus ik sprong gelijk een gat in de de lucht, toen ik haar had opgezadeld kreeg ik een hele mooie deken van grolsch en toen mocht ik naar binnen gaan daar werden we heel mooi gehuldigd ik kreeg € 75,-
en een lint en mocht een ereronde doen die ging mooi hard
daarna kwam mijn moeder bij me en die zei dat ik 255 punten had waar 240 een wp was dus was nu helemaal blij. nou ik heb dus dit weekend € 125,- gewonnen
dus mijn week kan niet meer stuk
sorry voor het lange verhaal maar moest het even kwijt
chalotje schreef:ladyenpippi schreef:Nou donderdag had ik op mijn eigen club wedstrijd, mijn eerste proef ging best goed wat kleine foutjes maar ik was best tevreden. mijn 2de proef ging wat minder goed voor mijn gevoel maar kon ook wel tevreden zijn. Toen wachten op de briefjes voor mijn eerste proef had ik 233 punten daar is 228 een winstpunt. en voor mijn 2 de proef had ik 256 en daar was 240 een winstpunt. En toen de prijsuitreiking was ik dus 2 keer 1stehad daar € 50,- gewonnen
. dus mocht ik vandaag de finale rijden. Mijn instructeur heeft me nog even geholpen en ze liep best goed toen de proef in. ging ook wel heel goed ik vond de oefeningen beter gaan dan donderdag. toen hebben we haar afgezadeld en zijn naar de kantine gelopen toen kwam de mevrouw van het secetariaat naar mij toe en zei dat ik mijn pony weer mocht opzadelen dus ik sprong gelijk een gat in de de lucht, toen ik haar had opgezadeld kreeg ik een hele mooie deken van grolsch en toen mocht ik naar binnen gaan daar werden we heel mooi gehuldigd ik kreeg € 75,-
en een lint en mocht een ereronde doen die ging mooi hard
daarna kwam mijn moeder bij me en die zei dat ik 255 punten had waar 240 een wp was dus was nu helemaal blij. nou ik heb dus dit weekend € 125,- gewonnen
dus mijn week kan niet meer stuk
sorry voor het lange verhaal maar moest het even kwijt
Hey! Ik heb jou nog gezien met de prijsuitreiking en volgens mij ook nog op de ponyIk was donderdag 1e en 2e in het Z2 paarden, maar heb niet aan de fnale meegedaan, omdat ik diploma-uitreiking had...
Gefeliciteerd hoor!
Citaat:Hey! Ik heb jou nog gezien met de prijsuitreiking en volgens mij ook nog op de ponyIk was donderdag 1e en 2e in het Z2 paarden, maar heb niet aan de fnale meegedaan, omdat ik diploma-uitreiking had...
Gefeliciteerd hoor!
Citaat:hey ja ik heb jou wel zien rijden het zag er echt super uit!! wel jammer dat je niet hebt mee gedaan in de finale