ik zit nml met het volgende: Q is afgekeurd als sportpaard ivm zware ataxie, wat blijkt, t is geen ataxie en hij is weer 100% bruikbaar dankzij behandelingen van Steffi, en we zijn nu weer aan t trainen tot we weer op Z1 niveau zijn en dan wil ik graaaaag weer starten
maar nu zei de lesgever op de club, ach dan start je toch HC, ik ben degene die de coupons op moet sturen naar de bond, haal ik jouw coupon eruit, niemand die doorheeft dat jij met een afgekeurd paard start(dit zei ze omdat Amev schijnbaar geen toestemming meer wil geven om met ene afgekeurd paard toch te mogen starten)
maar, om HC te starten moet je toch een startkaart hebben? en ja die kan ik dus niet aanvragen met mn afgekeurde paard, iig niet zonder toestemming van de Amev
en al zou het allemaal geregeld kunnen worden, hoevaak mag je dan HC starten?
nouja, voorlopig trainen we rustig verder en eind november doe ik buiten mededinging(en zonder startkaart) mee op het concours wat onze club organiseerd, in het Z1 dus, pas als dat goed gaat wil ik weer echt gaan starten of proberen die vrijstelling te krijgen, maar was nu toch benieuwd hoe het ook alweer precies zat met HC starten
alvast bedankt