Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BailyKarlos schreef:Ik zal het even uitleggen.
Ik rijd met karlos nog niet zo lang wedstrijden met Karlos. Dus ik rijd B met hem.
Ik ga zaterdag mijn 5e wedstrijd doen.
de 3e keer dat ik een wedstrijd reed ben ik gediskwalifiseerd.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=29&t=423273&hilit=
In deze link kan je het hele verhaal lezen.
Dus nu ging ik naar een lokatie waarvan ik dacht te weten dat ze daar niet komt en waar de bodem gewoon super is.
Nu hoor ik van een vriendin die op die stal staat dat ze ons komt jureren, omdat ze geen andere jury meer konden vinden.
Hier heb ik dus echt geen zin in. Ik zei al tegen mijn vriendin dat ik eraan zat te denken niet te gaan.
Maar die heeft me een peptalk gegeven dat ik me niet uit t veld moet laten slaan enz.
Dus nu zijn we allebei heel bang dat we eruit gestuurd worden.
Mijn vriendin heeft er al over gedroomt. (zij heeft ook meerdere slechte ervaringen met haar en een vriendin van haar ok en mijn instructrise ook) en ik zit al een paar nachten er zo over te piekeren (ja zo ben ik nou eenmaal) en kan dus echt niet slapen moet je nagaan dat dat mens niet alleen onze paardenhobby maar ook onze nachtrust al verpest.
Ik snap het ook niet van de 5 wedstrijden (met a.s zondag erbij) kom ik haar al 3x tegen waarvan ik 2x door haar gejureerd word. En de rest van de jury's heb ik maar eenmaal gehad.
Dus help!!!!!!!
Wat moet ik doen???? Wel of niet gaan???
Als ik ga hoe moet ik me dan gedragen???
Heeft er iemand tips voor me (die me kunnen helpen want ik weet t niet meer).
groetjes Danielle
BailyKarlos schreef:bedankt voor je reactie!! Je hebt helemaal gelijk! Ik ga gewoon we zien wel weer.
Maar ik ben wel bang dat ze me er weer uit stuurt. Mijn paard heeft voor de kar gelopen en als wij zenuwachtig worden (hij is het al maar ik maak het nog erger door mijn zenuwen) dan gaat hij heel gestrest lopen. Kort, gek uitslaan enzo hij word loperig. Als ik hem teveel begrens met mijn hand dan gaat hij aanspringen in galop om springen er raar huppelen.
Als ik rustig blijf gaat het super.
Alle jury's zien dat het zenuwen zijn en dat hij super gevoelig is en dan staat er ook t juiste commentaar. Precies zoals het is en dingen erbij zoals oefening baart kunst enzo. Een kwestie van ff doorstarten de zenuwen kwijtraken en dan kom je er wel.
Maar zij ziet dat niet. En daarom ben ik zo bang. En omdat ze met zo'n blik al naar me kijkt word ik nog zenuwachtiger en me paard ook.
Ik weet je gewoon dat me paard niet kreupel loopt hij heeft niets.
Hij is klinisch en rontgenologisch goed.
Waarvoor ben jij de ring uitgestuurd?