3 juli, aanstaande zondag, is concour in Delfzijl. Ik ben er nog nooit geweest maar ik ben benieuwd. Ik stond eerste op de wachtlijst maar mag toch starten!
voor mij was het een super proef met een vies nasmaakje. Het ging werkelijk súper! Ook als ik de foto's terug zie! Een super travers, super galop en nog het allerbelangrijkste, super impuls! Daar wil het nog wel eens haperen bij ons, maar deze keer ging het fantastisch. Het enige wel heel vervelende in de proef was dat ik halverwege zo'n klein vliegje in mijn oog kreeg en ik dus nog maar met 1 oog kon kijken en soms werkelijk geen hand voor ogen zag. Maar ik was gewoon super blij omdat ik nu merk dat al het harde trainen écht wel vruchten afwerpt.
Jammer genoeg had nr. 1 148, nr. 2 143 en ik 141.. Ik snap dat niet... Ik heb echt zó'n goede proef neer gezet, en iedereen eromheen zei dat ook. Het gaat allemaal om dat ík het goed vond gaan, maar dit is wel zo'n vies nasmaakje die je daaraan overhoudt, echt jammer Ik weet nu in ieder geval wel dat ik níet weer op concour ga als ik weet dat diegene jureert. Als het écht slecht gaat vind ik 141 heel terecht en heb ik er geen problemen mee maar als ik deze proef in meerwijck had gehad had ik zeker wel dik in de 160 gehad.. zoniet 2 winstpunten. Maar dit.. pfff Het heeft de dag toch wel wat bedorven. Maar voor de rest was het een gezellig concour dus we gaan zeker weer!