Hallo..
Gisteren CH Zuidwolde gehad. Ging lekker. Ik ging er vanuit dat ik half negen moest springen, dus 6 uur ging de wekker. Het stroomde van de regen, onweer ect. Ik had gelijk als zoiets van; Ehm,, ik heb geen ijzers onder.
Het concour was heel dicht bij. We hadden besloten dus alleen de dressuur te doen. Achteraf; hadden ze drenassge (?) onder het veld, dus het was nog redelijk goed. We gingen om acht uur naar het veld, om te kijken of ik dressuur alleen kon doen, en springen af te zeggen. Nou dat kon. Nu hadden we het zo geregeld: Twee proefjes dressuur
Alleen; Om half twee
Dus daar stonden we om acht uur. We waren maar wel naar de pony gegaan, daar rustig de trailer aan gekopeld, gevlecht, gepoetst (Nog een keer!) en toen maar op de kar gezet, konden we daar nog even kijken. Om elf uur (pak en beet) waren we daar. Hadden we nog lang vol gehouden hé?
Dus wij wat kijken. De spring en dressuur gedeeltes waren helemaal apart van elkaar, dus dat was wel een eindje lopen. Één keer ben ik er naar toe gelopen, even gekeken bij clubgenootjes ect.
Om twaalf uur opzadelen
Toen had ik er nog dertien voor me. Dus erg veel gewacht en gestapt. Bij het inrijden (Ik was 26, en begon bij 22) voelde die lekker aan, maar de stelling ging niet echt super. Toen ging een jury die nu niet hoefde te jureren me even helpen. Ik kreeg hele handige tips van haar, wat echt wel hielp in de proef. Bjiv. Ik moest met aandraven zwaar zitten, en me hand sluiten, zodat hij niet met zijn hoofd alle kanten opkon.
In de eerste proef ging alles goed; tot dat hij terug viel uit galop naar draf. Dus 154
punten. Net niet die winstpunt.
Toen de tweede proef. Daar ging alles goed; alleen kon ik de letters niet goed lezen, dus stopte ik ergens te vroeg; maar het leverde me toch nog een 7 op
Tjah. Daar had ik precies 156 punten
Dus nu B+2..
Groetjes Marije
Foto's ga ik nu bij ITP zetten!