Ben je eindelijk van je zenuwen af tijdens een dressuurwedstrijd maar zodra het selecties worden komen de zenuwen weer omhoog 
Nou goed... ik moest om 5 over 2 en om 10 voor half 3 starten in Odijk. 's ochtends ben ik om half 9 begonnen met vlechten en wassen enzo... toen ik dat gedaan had ben ik even naar de vereniging gegaan want daar was NF-keuring en GillyZidane en Xx_Irisje waren daar.
Dus even gemeet met hun. Vond het erg gezellig 
Oke om kwart voor 12 weer richting huis gegaan om Riki klaar te maken enzo... en op naar Odijk. We waren ruim op tijd dus eerst rustig aan naar het secretariaat en toen hoorde ik ineens iemand een paar keer Margon roepen... ik had geen idee wie het tegen me had en ik zat maar rond te kijken toen ik uiteindelijk Anouk zag
[SplashIsLief @ bokt]. Toen nog even bij het springen gekeken en maar gaan opzadelen. Tegenover onze wagen stond Wouter24 ook nog een paard op te zadelen.
Ik zat er ongeveer 20 minuten van te voren op en dat is genoeg om voor mij om even lekker los te rijden. Riki was lekker trekkerig maar uiteindelijk ging het toch wel lekker.
Op naar Ring 1, proef B12. De laatste paar weken ging de dressuur met mij en Riki eigenlijk heel erg slecht dus ik verwachte er ook niet echt veel van
Maar tot mijn verbazing ging mn proef gewoon echt weer een keer lekker *trots* en was naar mijn idee wel een winstpunt waard
Even stappen en nog even oppakken bij het losrij stuk en op naar Ring 2, proef B7. Het ging gewoon echt niet lekker, veel slordigheidsfoutjes en Riki begon weer een keer of 3 met dr hoofd te klooien. Maar ach... wat doe je eraan. Naar mijn idee was het net wel of net geen winstpunt waard. Afgezadeld en gelijk maar weer naar huis... toen ik thuis kwam heb ik Riki maar even lekker in de wei gezet en zelf terug gereden [rond een uur of 4 uur/ half 5 kwam ik weer op het wedstrijdterrein aan
] en de prijsuitreiking begon pas om 6 uur maar genoeg mensen om even mee te kletsen 
Die prijsuitreiking liep uit naar half 7 en later weer door naar kwart voor 7. Lekker lang wachten dus. Maar dat mocht de pret niet deugen want INkie en ik gingen gewoon wat "liedjes" van Hans Teeuwen nadoen
En steffie4ever en INkie vonden het ook nog eens nodig om een kur op muziek te "rennen" door de springring
Erg hard gelachen
Nou om kwart voor 7 prijsuitreiking. Eerst werden er nog wat bedankjes gedaan enzo. En toen de prijzen. Ik was benieuwd
. Ze begonnen bij Ring 1 [waar ik dus in heb gereden ]. 1e prijs niks, 2e prijs niks, 3e prijs niks, 4e prijs MARGON VAN DIJK van de Voornruiters
Woehoeeee weer een winstpunt... 160 punten.
Ring 2 kon ik niks van verwachten en had daar dus ook geen prijs in. Er waren 5 prijzen en de 5e prijs had 157 punten. NOu toen dacht ik nou dan heb ik geen wp.
Toen snel naar de tafel van protocollen gelopen en mn 2 coupons eruit gehaald. en wat blijkt... 160 punten en 156 punten AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH net een winstpunt
De stand staat nu op B +6 ennem ik ben BLIJJJJJJJJJJ
Ik hoop dat ik de volgende selectie ook goed rijd want dan kan ik waarschijnlijk wel naar de RK