ik ben L1 :D joeppie:)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marinda_T

ik ben L1 :D joeppie:)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-05 15:17

hoihoi,, vandaag had ik wedstrijd met mijn tinker,, ik had vanaf januari 6 wedstrijden greden en ik had 8 winstpunten ik moest er dus nog 2 hebben,,,,,,,, het losrijden vandaag ging op het begin niet zo super,, na een half uurtje was ze lekker los en get ging al een stuk beter! net voor de proef liep ze echt super!! toen de ring in!! het ging goed ze stond ook goed stil met hald houden waar ze anders vaak last van heb om te gaan lopen, toen moest ik E afwenden B rechter hand,, ik ging linkerhand Bloos haha, en ik zat iets te laat in gallop, toen ik klaar was liep de jury naar het clubhuis en zij tege mij ik vond echt dat je netjes reed, ik dacht oow mooi zo mischien nog een winstpunt!! maar ik dacht van niet,, toen de 2e proef ze wou de ring niet in Tong uitsteken eenmal de ring in liep ze super goed.. ze was alleen beetje moe, toen de prijs uitrijking ik had 161 punten voor de 1e proef en 158 voor de 2e proef 2x winst dus nu ben ik L1,, foto's komen nog wel een keer hahah groetjes marin

NWDynamite

Re: ik ben L1 :D joeppie:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 15:26

Dat klinkt goed Haha! Gefeliciteerd, op naar t Z Tong uitsteken

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 16:55

Gefeliciteerd. Dat is fijn.
Ik heb je topic naar Wedstrijden verplaatst.

horsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 18:16

Gefeliciteerd Lachen

alexandra15

Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 18:49

zo dat gaat goed, en in 6 wedstrijden 8 winst ook!! Gefeliciteerd en inderdaad op naar de Z! En dat met een tinker! Succes, het gaat met deze punten in de B vast ook lukken in de L!

Marinda_T

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-05 11:26

bedankt voor al julie reacties, nou Z word denk ik wel moeiliijk met een tinker haha, maar we gaan het proberen haha groetjes marin

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 11:30

1 moet de 1e zijn Knipoog gefeliciteerd en succes in t L1 Haha!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 11:41

Whaha zou idd wel gaaf zijn een tinker in de Z Haha! Maar je bent zo goed op weg whaha. Tong uitsteken hopelijk gaat het net zo goed in de L1!

Marinda_T

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-05 12:42

dakjewel allemaal,
ik hoop het ook, me instuctriese zegt dat we wel de M kunnen halen dus mischien de Z ook wel hahah:P denk het niet hoor! groetjes marin

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 15:35

mArInDa schreef:
hoihoi,, vandaag had ik wedstrijd met mijn tinker,, ik had vanaf januari 6 wedstrijden greden en ik had 8 winstpunten ik moest er dus nog 2 hebben,,,,,,,, het losrijden vandaag ging op het begin niet zo super,, na een half uurtje was ze lekker los en get ging al een stuk beter! net voor de proef liep ze echt super!! toen de ring in!! het ging goed ze stond ook goed stil met hald houden waar ze anders vaak last van heb om te gaan lopen, toen moest ik E afwenden B rechter hand,, ik ging linkerhand haha, en ik zat iets te laat in gallop, toen ik klaar was liep de jury naar het clubhuis en zij tege mij ik vond echt dat je netjes reed, ik dacht oow mooi zo mischien nog een winstpunt!! maar ik dacht van niet,, toen de 2e proef ze wou de ring niet in eenmal de ring in liep ze super goed.. ze was alleen beetje moe, toen de prijs uitrijking ik had 161 punten voor de 1e proef en 158 voor de 2e proef 2x winst dus nu ben ik L1,, foto's komen nog wel een keer hahah groetjes marin

Was dit in Zuidwolde? Daar heb ik namelijk ook een tinker zien lopen

Gefeliciteerd!

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 17:01

Gefeliciteerd!
Op naar de Z he

Marinda_T

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-05 17:58

Was dit in Zuidwolde? Daar heb ik namelijk ook een tinker zien lopen

Gefeliciteerd![quote]

nee het was niet in zuidwolde , het was in lexmond.

Natascha13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 14:45

Gefeliciteerd!!! EGt goed hoor, in 6 wedstrijden 8 punten. Op naar de volgende 10 in de L! Misschien moet ik een keer tegenje rijden, ben namelijk ook L1 startgerechtig.