Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mArInDa schreef:hoihoi,, vandaag had ik wedstrijd met mijn tinker,, ik had vanaf januari 6 wedstrijden greden en ik had 8 winstpunten ik moest er dus nog 2 hebben,,,,,,,, het losrijden vandaag ging op het begin niet zo super,, na een half uurtje was ze lekker los en get ging al een stuk beter! net voor de proef liep ze echt super!! toen de ring in!! het ging goed ze stond ook goed stil met hald houden waar ze anders vaak last van heb om te gaan lopen, toen moest ik E afwenden B rechter hand,, ik ging linkerhandhaha, en ik zat iets te laat in gallop, toen ik klaar was liep de jury naar het clubhuis en zij tege mij ik vond echt dat je netjes reed, ik dacht oow mooi zo mischien nog een winstpunt!! maar ik dacht van niet,, toen de 2e proef ze wou de ring niet in
eenmal de ring in liep ze super goed.. ze was alleen beetje moe, toen de prijs uitrijking ik had 161 punten voor de 1e proef en 158 voor de 2e proef 2x winst dus nu ben ik L1,, foto's komen nog wel een keer hahah groetjes marin