Geselecteerd!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Geselecteerd!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 09:05

Kom ik gisteren gehaast uit mijn werkt thuis aan omdat ik met mijn vriendin met de paarden naar het strand ging, zegt mijn moeder ik heb je 4 keer gebeld!! Kijk eens je bent geselecteerd!!! Ik vroeg me af waarvoor? Een geldprijs misschien? Dus ik vraag waarvoor dan? Voor de Regiokampioenschappen!!

Ik vind het zelf heel raar, ik heb wel de selecties mee gedaan, maar voor zover ik me kan herinneren maar 2? Waarvan ik er maar bij 1 redelijk goede punten had Verward.

Maar goed, de planning was om L1 te gaan starten, maar als ik mee zou doen aan de selecties (again) zou dat betekenen dat ik nog geen L1 mag starten toch? Verder snap ik niet helemaal wat er op het briefje staat (ben dan ook erg blond hihi) het briefje gaat als volgt :

Geselecteerd, KRING 5 ROND MAAS EN NOORD.

Klasse B : Naar de Regiokampioenschappen in Heerjansdam op 12 en 13 augustus 2005, 6 afgevaardigden.

(Wat houdt 6 afgevaardigden in, zijn er maar 6 geselecteerd??)

Te rijden proeven : op 12 Augustus – pr.8. De beste 10 van elke ring gaan door naar Zaterdag 13 augustus te rijden pr. 9. De beste 8 rijden om het kamp. Van Z-Holland, te rijden pr. 10.

En dan verder volggen mijn gegevens en waar ik mijn startcoupons moet heen sturen.

Maar bedoelen ze met de beste van elke ring niet kring? Ik snap er echt helemaal niks van, wat hebben die 6 afgevaardigden er dan mee te maken? Wie helpt me hieruit?

Kendra

Re: Geselecteerd!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 09:56

Vanuit iedere kring worden 6 combinaties afgevaardigd.
Iedereen rijdt op vrijdag 1 proef.
De eerste 10 van elke ring mogen door naar de zaterdag.
Op zaterdag rijden die allemaal 1 proef (9)
De beste 8 (afhankelijk van het aantal ringen zijn dat dus de eerste 2 of zo van iedere ring) rijden dan om het kampioenschap.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 10:01

Dus er zijn er maar 6 geselecteerd uit mijn kring (kring 5) als ik het goed begrijp?

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 12:16

Gefeliciteerd!!! En alvast heeeel veeeel succes!

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 12:18

ShannaY schreef:
Dus er zijn er maar 6 geselecteerd uit mijn kring (kring 5) als ik het goed begrijp?

Ja, 6 B ruiters dus...gefeliciteerd!!

Leoni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 12:20

Gefeliciteerd !!
En je mag nu wel L1 starten.. jij bent geselecteerd in de B voor de kampioenschappen dus dat moet je rijden.
Je kan nu gewoon verder naar de L1

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 13:00

Gefeliciteerd !!

veel suc 6

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 14:19

chagrijntje schreef:
Gefeliciteerd !!
En je mag nu wel L1 starten.. jij bent geselecteerd in de B voor de kampioenschappen dus dat moet je rijden.
Je kan nu gewoon verder naar de L1

Ik hoor van alle kanten van niet, moet het dan toch maar een aanvragen bij KNHS.

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 14:46

Proficiat!

Je mag inderdaad nog niet overstappen naar de L1. Tussen de regiokampioenschappen en de Hippiade zou het wel mogen als je je daarvoor ook selecteert.

Succes!

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 16:20

Nogmaals gefeliciteerd.. En ondanks dat je in je andere proef geen winst had, misschien heb je toch nog een goed gemiddelde. Ik weet het ook niet, maar ik weet wel dat het super gaaf is dat je door mag!

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 16:57

Betreft wedstrijden. Verplaatst naar wedstrijden.

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 17:11

Ik ben ook geselecteerd (kreeg vandaag een brief)
Maar je mag niet in een hogere klasse starten als je meedoet aan de kampioenschappen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 19:48

Je mag alleen overstappen tussen de Provinciale en de Nederlandse, niet tussen het Kringkampioenschap en de Provinciale..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 11:49

* Op de Regiokampioenschappen moet men rijden in de klasse waarvoor men zich heeft geselecteerd. Het is niet toegestaan om voor het Regiokampioenschap in een hogere klasse te starten (dit in tegenstelling tot de Hippiade). Voor het Kringkampioenschap geldt deze regel niet

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 14:09

Wel een rot regel is dat, nu moet je nog 1,5 maand wachten tot je L1 mag starten. Maar in ieder geval gefeliciteerd