Mijn dochter doet ook mee aan de DCSO. Ze doet echter niet mee aan de kur op muziek, al zou ze ervoor geselecteerd worden. Vorig jaar heeft ze hier wel aan mee gedaan, maar er gaat zoveel extra tijd in zitten. Die extra tijd gebruiken we liever voor de pony's.
ik doe niet met de competie mee.. ik start 1 dag, de 29e. het lijkt me leuk om daar even aan mee te doen en om 3 dagen naar veendam te rijden is wel ver weg! bijna 2 uur rijden hier vandaan! Ik doe mee in de L2 cat. D/E
De competitie is de derby voor de ponies. De paarden zijn in de wintermaanden weer aan de beurt. Jaja Alanta ik weet het ik weet het. Ik verheug me er dan ook ten zeerste op. Jammer Hedwig maar heel veel beterschap met je pony..... Volgend jaar beter
haha nou zie je .... Je hebt lekker gejureerd en ik heb je morgen hele leuke combinaties gegeven..... Mijn eigen leerling natuurlijk niet die start niet bij jou morgen..... haha nou zie je .... Je hebt lekker gejureerd en ik heb je morgen hele leuke combinaties gegeven..... Mijn eigen leerling natuurlijk niet die start niet bij jou morgen.....haha nou zie je .... Je hebt lekker gejureerd en ik heb je morgen hele leuke combinaties gegeven..... Mijn eigen leerling natuurlijk niet die start niet bij jou morgen.....
geeft niet hoor, tis goed bedoeld, toch?? doegie ps: waarom heb ik die leerling van jou niet, zat ik me al op te verheugen!
Nou die leerlinge van mij heeft dinsdag 190 en 173 pnt gehaald en woensdag 182 en 179.... Ze gaat dus donderdag buiten mededinging starten in de klasse M1. We willen haar de hoogste eer op de kampioenschappen niet afnemen nl.
ja alles goed. Alleen Janien de Lange had pech die moest in een hoosbui. Alle Z-amazones bleven op elkaar wachten en hebben gezamelijk een groepsfoto laten maken. Ik vind dat errruuugggg leuk van ze. Zelfs toen het begon te hozen bleven ze!! That's the spirit!!