Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hetismij schreef:foutloos - 2 winstpunten
1 balk- 1 winstpunt
meer dan 4 strafpunten - geen winstpunt
je haalt na de wedstrijd je coupon op want dit is je bewijs van je winstpunten en je krijgt in de B stijlpunten voor het binnenkomen, wijze van rijden van het parcours en de houding en zit van de ruiter
als je fout springt word je uitgebeld, en in de B krijg je nog geen verliespunten, in de L zou je dan twee verliespunten hebben en die worden weer opgehaald door twee winstpunten te halen bij de volgende wedstrijd
ik hoop dat je hier een beetje iets aan hebt
marlou schreef:je krijgt punten voor de volgende dingen:
1. Presentatie: (binnenrijden, halthouden, groeten):
- max. 10 punten x 1
2. Wijze van rijden van het parcours:
- max. 10 punten x 3
3. Houding en zit:
- max. 10 punten x 3
Klassen B en L:
- foutloos parcours en voldoende: 2 winstpunten
- 1 tot en met 4 strafpunten en voldoende: 1 winstpunt
hetismij schreef:foutloos - 2 winstpunten
1 balk of een weigering- 1 winstpunt
je haalt na de wedstrijd je coupon op want dit is je bewijs van je winstpunten en je krijgt in de B stijlpunten voor het binnenkomen, wijze van rijden van het parcours en de houding en zit van de ruiter
als je fout springt word je uitgebeld, en in de B krijg je nog geen verliespunten, in de L zou je dan twee verliespunten hebben en die worden weer opgehaald door twee winstpunten te halen bij de volgende wedstrijd
Uriel4ever schreef:Hey ,
bij ons in België is de puntentelling blijkbaar anders![]()
1 balk :4 strafpunten
weigering :8 strafpunten
...
per seconde buiten tijd : 1strafpunt
geen winstpunten (dacht ik toch)
en gewoon groeten is een knikje als je binnenkomt
Maarja aangezien je in nederland woont (waarschijnlijk)
Let je best op hun commentaar
passie schreef:hetismij schreef:foutloos - 2 winstpunten
1 balk of een weigering- 1 winstpunt
Hier worden dingentjes verteld die niet helemaal kloppen.
Bij fout parcours rijden krijg je geen minpunten.
Alleen bij 3x weigeren in het L en in het M+Z+ZZ mag je na twee weigeringen al vertrekken![]()
In het B kan je geen minpunten krijgen