L2 --> M1, wedstrijdorganisatie weigert te veranderen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sphinxie

L2 --> M1, wedstrijdorganisatie weigert te veranderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-05 08:54

Gisteren heb ik mijn laatste 2 puntjes voor het M1 gereden, en nu wilde ik a.s. zondag M1 gaan starten. Ik heb gisteren dus gelijk een mailtje gestuurd naar de vereniging dat ik i.p.v. L2 M1 wil starten. Nu krijg ik een mailtje terug dat ze dat niet doen, omdat het schema sinds afgelopen vrijdag definitief is. De startlijst staat niet op startlijsten.nl of op hun site. Zijn ze verplicht mij bij te schrijven bij het M1? (Voor de duidelijkheid: ik heb nu dus 10 winstpunten in het L2, ik MAG dus M1 starten, maar het MOET nog niet)

Kitty

Re: L2 --> M1, wedstrijdorganisatie weigert te veranderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 08:58

Volgens mij zijn ze niet verplicht jou bij te schrijven.
Jij mag nog gewoon L2 starten en wanneer ze geen ruimte hebben in de M1 of ze hebben de lijsten al definitief klaar, dan kunnen ze jou gewoon laten staan.

Waarom start je trouwens niet gewoon nog in de L2? Of heb je haast om zo snel mogelijk over te gaan?

sphinxie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-05 09:00

Ik heb in principe geen haast, maar daarna een paar weken geen wedstrijd, en ik wil die tijd gebruiken om te sleutelen aan de dingen die niet gaan. Voor mijn gevoel moet alles lukken en loopt het allemaal lekker, maar ik wil graag weten hoe de jury het ziet.

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 09:19

tja.... dat hoeven ze dus echt niet te doen. Ik zou zeggen ga erheen en dan kan je op de dag zelf altijd nog kijken. Ze hebben dan vast nog wel een gaatje over. Je kan natuurlijk ook beter wat later in de week bellen.

sphinxie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-05 09:26

Hm, dan ga ik kijken of ik ergens anders kan starten en betaal ik bij die andere wedstrijd gewoon mijn startgeld.

Jisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 10:22

dat is een goed idee. maar van het L2 na het M1 is wel een grote stap maar als je denkt dat je er klaar voor bent moet je het natuurlijk gewoon doen! owhja je moet ng wl ff je onderschrift veranderen \"Haha!\"

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 10:53

Volgens mij zijn ze verplicht om dit aan te nemen.. maar dat weet ik niet helemaal zeker.. In ieder geval gefeliciteerd met je winstpunten..

En de overgang valt wel mee als je de dingen beheerst valt wel mee de M1 is nog niet zo moeilijk Tong uitsteken

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 11:13

Volgens mij zijn ze alleen verplicht om je in e M te laten starten als je 20 winstpunten had gehad, omdat je dan niet meer in de L2 mag starten. Nu zijn ze het denk ik niet verplicht.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 11:30

BTW verander ff je onderschrift. Tong uitsteken Ik weet niet of dit mag, als in het vraagprogramma is aangegeven wanneer de definitieve lijst kwam dan mag het niet denk ik.

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 11:39

Ze zijn je volgens mij niks verplicht. Als je perse over wilt had je beter kunnen zeggen dat je 20 wp had, of dat je vantevoren een andere wedstrijd wel over kon zetten, en dus al eerder M1 start.

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 11:59

Misschien dat de M1 gewoon volzit, dan is het onmogelijk jou te laten starten behalve als er last-minute nog een afvaller is. Maar dat ligt ook aan de wachtlijst denk ik.

Succes!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 12:44

Volgens miju heeft Hesterv gelijk, ze kunnen je op de wachtlijst plaatsen. Je hebt je opgegeven voor de L2 en niet voor de M1.
Vol is vol, je kan niks eisen alleen vragen. Kan het niet dan is de keuze aan jou. Of l2 starten of niet gaan.

sphinxie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-05 12:47

Bedankt. Ik heb contact gehad met de KNHS, en ook als ik 20 winstpunten had gehad hadden ze het niet gehoeven. Het had alleen gekund als ik het voor de sluitingsdatum had aangegeven en de rubriek tot dan toe nog niet vol zat, nu hoeven ze er niets mee te doen. Ik heb me dus afgemeld en ergens anders aangemeld.

Btw, heb m'n onderschrift al aan proberen te passen, maar de functie was tijdelijk niet beschikbaar. Ik twijfel alleen, L2+10 of M1+0? Ben tenslotte nog geen M1 gestart met 'r.

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 17:18

L2+10 totdat je een wp in de M1 hebt Clown Knipoog