Toen heerlijk losgereden op het land. Ze liep er lekker doorheen, ik kon alles met der doen. Ik had alleen 1 klein probleempje, ze reageerde heel scherp op mijn hulpen. Dat is natuurlijk geen ramp maar zodra ik iets te veel deed sprong ze weg.
Toen de bak in wat gedraafd en we mochten beginnen. Het eerste deel van de proef ging heel lekker. Alleen een kleine hapering tijdens het doorzitten sprong ze even aan in galop. Weer rustig terug genomen. Toen kwam de galop zelf en toen kwam er spanning in de proef. Na de middengalop dacht ze jaaa nog een keer. Toch nog een goed gevoel!
Snel de martingaal en peeskappen omgedaan. Toen moesten we even wachten voor we konden losspringen. Nou losspringen ging wel lekker. Eentje moest voor mij, dat ging super. Toen waren wij. Ik netjes in galop op 1 af vliegt ze opeens over in draf

Splashie lekker afgespoeld en weer in het land gezet. Daarna de prijsuitreiking. Ik was 4de met 154 punten. Erg blij dus

Eindelijk na een paar mindere wedstrijden weer een gezellige wedstrijd gehad. Er was niet zoveel strijd als de laatste wedstrijden, dat voelde goed. Er was eigenlijk maar 1 die het voor zichzelf verziekte, moeten ze vooral doen

[edit]Foto's: **Splash en Nouk @ clubkampioenschap**