Morgen heb ik wedstrijd in Lichtenvoorde, maar het kan zijn dat ik het op het laatste moment moet afzeggen omdat Flash hengstig kan zijn. Hoe moet ik dat dan afzeggen? Of kan ik gewoon niet komen.......
altijd bellen ! en zo snel als dat je het weet. Het is namelijk voor de anderen ook heel irritant als op het laatste moment blijkt dat er mensen niet op zijn komen dagen waardoor je ineens veel eerder moet starten !
gewoon eveen bellen,meestal staat er op startlijsten een 06no. ook als je je op de dag zelf wilt afmelden om wat voor reden dan ook kun je dit no bellen
Misschien moet de merrie geinsimineerd worden? Anders is t ook raar om niet te gaan. Je moet altijd afbellen. Dan kunnen ze nog iemand van de evt. reservelijst laten starten. Hou er rekening mee dat je (na sluitingsdatum) gewoon moet betalen. Dus vraag als je belt evt. t rekeningnummer enzo. Hoef je ook niet helemaal langs te gaan om het geld te betalen.
Misschien is het zo dat de merrie niet te rijden is als ze hengstig is? Dat probleem heb ik namelijk bij mijn paard ook, als ze hengstig is hoef ik er niet op te stappen is gewoonweg niet te doen! Ik heb er al eens een topic over geopend, of er mensen waren die ervaring hadden met het wegspuiten van de hengstigheid door een DA!
Nee, als ze hengstig is dan moet ze meteen onderzocht worden, want vorig jaar werd ze niet drachtig, even controleren of er niks mis is, vandaar. Maar alles ging goed hoor! Ik hoefde niet af te zeggen en ik ben 4e geworden met 168 punten en de andere proef 158 punten, dus ging lekker!
thnxx ik had eigenlijk 170, maar ik was niet helemaal wakker en reed de verkeerde kant op, dus min 2.... (tjah, lag gisteravond ook pas kwart over 2 in bed en vanochtend om kwart over 6 weer wakker )
Ik geloof het niet, de vorige selectieproef was mn slechte was ik 10e mee en deze 4e dusss.... het zal wel niet. en nee ze ids nog steeds niet hengstig