Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
reddytobias schreef:heeft bolsward vaak concours..?? hebben ze ook een site? van welke vereniging is dit?
sorry maar ik word straks ook fries...dus wil t graag allemaal beetje weten..
SelenaV schreef:Ik ook!
Z1 dressuur categorie D ..
Ben je al vaker Z1 gestart???? En??
hesterv schreef:SelenaV schreef:Ik ook!
Z1 dressuur categorie D ..
Echt stoerBen je al vaker Z1 gestart???? En??
![]()
=x= hester
Want ik denk dat het binnenseizoen niks wordt met haar want daar is ze soms nog wel kijkerig he.. maar wie weet is het dit jaar over.. Vorig binnenseizoen heb ik ook niet meer geprobeerd omdat het 2 jaar terug een ramp was.. maar springen doet ze binnen gelukkig wel goed, dus ja dan gaan we in het binnenseizoen wel springen
En dit jaar wordt quincy ook verkocht
Omdat ik er nu ook al wat te groot voor ben.. en kan me dan ook lkkr gaan richten om me toekomstig paard.. (die nu dik 2 jaar is)
Verder heb ik een belabberde zit... en heeft mijn paard al hoger gelopen
marius schreef:Mijn naam is met een P maargoed... maakt verder niet uit... het opvallende is dat ik een schimmel heb..Verder heb ik een belabberde zit... en heeft mijn paard al hoger gelopen
Mja hoop dat et weer net zo gaat als de vorige keer... (maandag eerste wedstrijd) 158 en 167
marius schreef:en niet te warm a.u.b...Mja hoop dat et weer net zo gaat als de vorige keer... (maandag eerste wedstrijd) 158 en 167