Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Danielle14 schreef:Ik dacht dat Margon (Margon hier op bokt) erheen ging, maar weet niet of dat ik juli was..! Jammer dat t net de dag na de selecties is in Montfoort, anders had ik waarschijnlijk ook wel megedaan..!
moowsy schreef:Margon gaat niet het zit vol...
Ik ga btw wel! In de B!
Sta jij bij de appellaan dan? Hoe heet je dan.
gucci_girl schreef:moowsy schreef:Margon gaat niet het zit vol...
Ik ga btw wel! In de B!
Sta jij bij de appellaan dan? Hoe heet je dan.
hoezo sta jij er ook dan?
moowsy schreef:Een kennis van ons heeft de lijst ook, ik moest ergens smiddags ofzo..
Als een van jullie een keer toevallig op de lijst kijkt, wil die dan heeel mischien even kijken hoelaat ik moet?![]()
![]()
Daphne Smaling
Semosa
Voornruiters
B paarden
Eusebio schreef:Ik sta er ook, en start in de M2 met Pluis op 10 juli.
Eusebio schreef:moowsy schreef:Een kennis van ons heeft de lijst ook, ik moest ergens smiddags ofzo..
Als een van jullie een keer toevallig op de lijst kijkt, wil die dan heeel mischien even kijken hoelaat ik moet?![]()
![]()
Daphne Smaling
Semosa
Voornruiters
B paarden
Zal (als ik het niet vergeet) vanavond even voor je kijken.
jongleurtje schreef:Ik doe ook mee die dag.. Ik ben Marloes van Dijk met Total Touch in de B wil iemand ook voor mij kijken op die lijst?
Eusebio schreef:jongleurtje schreef:Ik doe ook mee die dag.. Ik ben Marloes van Dijk met Total Touch in de B wil iemand ook voor mij kijken op die lijst?
Ik zal vanavond even voor je kijken, zag je naam al staan maar heb niet naar de tijden gekeken. Je hoort van me.
Eusebio schreef:Jongleurtje, je moet om 10.22 en om ongeveer 11.00 uur starten.
Eusebio schreef:He dat is leuk, ga je naar Ermelo betreft de instructieweek?![]()
Je tijden zijn nog niet helemaal definitief, mocht het veranderen dan hoor je het van me.Alvast veel plezier.