Riep de jury me na het groeten terug. Ik dacht o jee wat nu?? Zegt de beste man (80+), volgens mij ben je een heel gedeelte vergeten!! En hij begint te vertellen, ik heb geen eenvoudige wissels gezien, geen vliegende wissels en geen contra bla bla. Dus mijn gezicht wist niet of het

Ik de videocamera terug gespoeld en ja hoor gewoojn alles stond erop!!!!Grr, ik denk dat je je best voor kan stellen hoe je jezelf dan voeld. Dus mijn voorlezer gaat terug naar de jury laat de proef op band zien en weet je wat de "beste",man zegt........

Soryy meiske maar dat moet je op de dag zelf een schriftelijk commentaar inleveren nu kunnen wij het niet rapporterren!!
Nou ik voel me dus lekker rot, want die jury heeft in mijn ogen dus echt mega fout gezeten. Ik heb via de vereninging de schrijfster gesproken en de punten zijn dus naderhand als nog ingevuld 2 3 en 4en, en dit terwijl de man dus zei dat hij het niet gezien had. Het heeft me mega veel punten gescheeld want bij de andere jury had ik 6 en 7ens.
heeft iemand dit ook al eens meegemaakt? Zal ik hiervan toch een brief maken en opsturen naar de knhs, ik wil niet dat het een ander ook overkomt door zo'n onoplettende man.